𝔠𝔥𝔞𝔭𝔱𝔢𝔯³

99 18 30
                                    

˗ˏˋ دووبــارە یـەکـتـریـ'ئەبـینینـەوە 'ˎ˗

:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

(دوای چەند کاتژمێرێک لە کات بەسەربردن بڕیاریان دا وردە وردە بەرەو ماڵەوە بەڕێ بکەون)

(هەموو شتێک ئاسایی بوو بەڵام لە دوای ئەو پەیوەندیەی بۆ تای هات هیچ ئینێرجی نەمابوو زۆریش پێوەی دیار بوو بێتاقەت بووە)

(یۆنگی چەند جارێک پێی وت چیبووە، بەڵام هەر وتی هیچ نەبووە و باشم)

Jungkook pov

(بڕیارمان دا بڕۆینەوە بۆ ناو شار و بۆ ماڵەوە، بەڕاستی کاتێکی زۆر خۆشمان بەسەر برد بەس هێشتا داخی ئەو خەوە خۆشەم لە دڵدا ماوە)

(تای زۆر تێکچوو ئەمەوێ بزانم کێ بووە پێوەندی پێوە کردووە؟ ڕەنگە خۆشەویست و شتی وای بوبێ و شەڕیان کردبێ؟ ئەرێ دەی من هەقم چیە؟)

End jungkook pov

(لە نێو خەیاڵەکانی دەرچوو کاتێک جیمین بانگی کرد)

جیمین:هێی جۆنگکووکا...ئەتوانی یارمەتیم بەی ئەمە بکەمە ئۆتۆمبێلەکەوە؟

(جۆنگکووک سەری بە بەڵێ جووڵاند و بەیەکەوە ئەو فەرشە بچووکەیان کردە ئۆتۆمبێلەکەوە کە لەسەری دانیشتبوون کە کۆتا شت بوو)

یۆنگی:کەواتە مادام هەموو شتێکمان هەڵگرتووە بەڕێ بکەوین؟

جۆنگکووک:یەپ با بڕۆین

(هەموویان ڕۆشتن جۆنگکووک چاوێکی لە تایهیۆنگ کرد کە هیچی نەوت هەر بە بێدەنگی ڕۆشتە جێگای سایەقەکە)

(سەرکەوتن و بەڕێ کەوتن، جۆنگکووک ڕادیۆکەی هەڵکرد و خۆشبەختانە گۆرانیە دڵخوازەکەی لە ڕادیۆکەوە ئەبیسترا)

(زۆر بە نەرمی و بە هێواشی لەگەڵ ڕیتمی گۆرانیەکە ئەڕۆشت و ئەیوتوە، تای سەنجی چووە سەری شۆکبوو بەو دەنگ خۆشیەی)

(بۆ یۆنگی و جیمین ئاسایی بوو زۆر دەمێک بوو ئەیانزانی دەنگی ئاوها خۆشە)

تایهیۆنگ:جۆنگکووکی دەنگت زۆر خۆشە (وای وت کاتێک جۆنگکووک وەستابوو لە گۆرانی وتن)

جۆنگکووک:ئای خوایە من وام؟

تابهیۆنگ:بێگوومان وای تەنانەت لە دەنگی منیش خۆشترە

جۆنگکووک:نەخێر وا نیم ئەییی (بە شەرمەوە)

(درێژەیان بە ڕێگاکە دا، هەموو شتێک ئەو ڕۆژە زۆر جوان بوو لای هەموویان، سەیری هەر شتێکیان بکردایە ئەبریسکایەوە لەبەر چاویان)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

دووبـارە یەکـتری ئەبینـیـنەوە | We'll meet again Where stories live. Discover now