~𝐌𝐚𝐥𝐨𝐝𝐲 𝐌𝐨𝐫𝐞𝐭𝐭𝐢~
Ajung acasă și trantesc ghiozdanul pe marginea canapelei.
-Milan? Întreabă tata intrând în bucătărie
-Are putina treaba, ma lăsat și a plecat. Răspund euMa întind pe canapeaua numai buna de dormit după ziua asta obositoare
M-am saturat deja sa merg la liceu!
A fost un început de săptămâna greu, a trebuit sa stau sa învăț pentru niște examene nenorocite.
Diseară vreau sa ies la o cafea cu Sky și sa vin sa dorm iar pana mâine seara.
Maine nu am de gând sa ma duc la liceu, știu ca va fii Kyran acolo pentru un meci de fotbal și un test la geografie, asa ca nu am de gând sa merg.
L-am ignorat complet din seara aceea, apreciez faptul ca si el mi-a respectat decizia și nu a mai încercat nimic.
La fel și pe fratele meu, am încercat sa stau departe de eii și restul lucrurilor care au legătură cu eii
Chiar mi-am făcut și alt grup de prieteni, am început să ies cu căpitanul echipei de baschet
Mi-e îmi plăcea fotbalul dar minunatul căpitan al acelei echipe e nimeni altul decât Kyran
L-am auzit de câteva ori pe Kyran când venea sa îl ia pe Milan pentru niște ,,chesti,, dar am încercat sa stau departe de curiozitate de a întreba unde merg sau ce fac.
-Pari puțin supărată, ești bine iubita lui tata? Întreabă tatăl meu venind lângă mine.
-Sunt bine, doar obosita. Spun euTata ma sărută blând pe frunte și pleacă spre etaj pentru a lucra puțin
Ma ridic cu ultimele forte de pe pat și urc în camera pentru un somn bun.
-Ma crezi îndeajuns de bun pentru asta? Aud eu o voce.
Îmi deschid ochii din cauza vocilor care vin dinspre aerisire.
Aerisirea aia e din birou lui Milan
-Faci asta de când aveai 12 ani Kyran, o sa fi un Capo bun, oricum mai e mult timp. Îl aud pe fratele meu.
Ma ridic încet din pat deoarece curiozitatea nu ma lasă să stau locului.
-Nu știu ce sa zic, nu sunt la fel de bun ca tata plus ca e greu lucrul asta. Îl aud pe Kyran
Ce Capo, ce tata?
Despre ce vorbesc ăștia doi.-O sa fii un Capo del Capi uimitor Kyran, plus ca știi ca sunt aici mereu sa te ajut.
Poftim?
Deci stai asa!
Kyran o sa devina Capo del Capi, deci chiar are treaba cu mafia.Parca cărțile mele cu mafioți erau mai interesante în ficțiune, nu e prea tare sa le trăiesc.
CITEȘTI
ÎNTÂMPLĂTOR
Teen FictionKyran Rosetti și Malody Moretti nu se potrivesc sub nicio forma, dar destinul îi aduce împreună după ce ea se muta în orașul sau și îi spulbera și ultima urma de liniște ,,Întâmplător,, nu este o carte despre ,,Fata bună,, si ,,Băiatul rau,, Este...