1. Bölüm-Not

0 0 0
                                    

05/10/2028

Elindeki tüfek ile birlikte odaya girdi ve tüfeğini özenli bir şekilde her zamanki yerine koyduktan sonra derin bir nefes aldı ve salona gidip koltuğa oturdu Christopher.
Aradan geçen 5 dakikanın ardından sallana sallana yanına geldi en uzun olan.

–Bu gün kimleri avladın patron?
–Hyunjin ne sen sor ne ben söyleyeyim?Ayrıca size verdiğim işler ne oldu?

Kaşlarını çattı Hyunjin.

–Hangi işler?
–Sakın bana unuttuğunu söyleme, bak sinirim bozuk senden çıkartırım çocuk!

Düşünür gibi yaptı Hyunjin.

–Hee o işler hallettim ben onları yaa sen takma kafaya.

Ama işler hakkında gram fikri yoktu Hyunjin'in.

–Unuttun değil mi?

Bıkmış bir ifade ile ona baktı Christopher.

–Ama patron....şey....eee....Bir dakika söyleyecek bahane bulamadım, düşünmem lazım...

Gözlerini devirdi ve eliyle şakaklarını ovuşturdu Christopher.

–Neyse Yongbok' la yaparsınız artık.

Dedi sırıtarak. O sırada telefondan bir ses duyuldu.

–Ben zaten hallettim patron!

Yongbok konuştuktan hemen sonra uzun olan söylendi.

–Yongbok telefonuma sızmayı kes artık!
–Üzgünüm Hyun ama bunu kesmeyeceğim.
–Bak Hyunjin az Yongbok' u örnek al, ben söylemeden bitirmiş her şeyi.

Dedi Christopher yakınarak. Hyunjin omuz silkti. O sırada kapının açılıp iki kişinin içeri girmesi ile ikiside oraya döndü. Gelen Jeongin ve Changbin'di, her zaman ki gibi kolkola girmişlerdi.

–Biz geldik!

Dedi küçük olan heyecanla. Hyunjin bu duruma göz devirdi onu seviyordu ama arada sırada gıcık oluyordu.

–Yakın zamanda bir girişimde bulunacak mıyız Chris?

Boyu kısa olan sormuştu bunu, Christopher ise düşünmeye başladı, o da bilmiyordu.

–Belli değil şu sıralar pek birşey olmuyor Changbin.
–Peki Yongbok, ondan haber var mı?

Küçük olan sordu.
Hyunjin yine göz devirdi ve cevap verdi.

–Az önce benim telefonuma sızarak işleri bitirdiğini söyledi ve onun dışında bir haber yok, yani sanırım bir yazılımla uğraşıyor ve bu sıralar fazla yoğun önemli şeyler dışında pek iletişime geçemiyoruz...

Hafifçe başını salladı küçük olan.
Telefondan gelen yeni sesle herkes oraya döndü.

–Patron sizin oradaki barda olay çıktı iki senedir aradığımız adam orada!

Yongbok' un sesi ile herkes harekete geçti ve gerekli olan eşyalarını alıp yola koyuldular.

....

Oraya vardıklarında temkinli şekilde içeriye girdiler. İlk giren Hyunjin' di girdiği gibi gözleri şok içerisinde açıldı. Her yer kan içindeydi ve cesetler vardı.

–Kahretsin!Ne olmuş burada!?

Küçük olan merak içinde etrafa bakıyordu. O sırada arka kapıdan çıkan birini gördü.

–Hyung orada biri var peşinden gidiyorum.
Küçük olan hemen o adamın peşine gidecekken kısa olan bileğini tuttu.
–Jeongin kendin halledebilir misin?

-Teach Her How To Hunt-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin