2. Bölüm-Onu Kurtar

0 0 0
                                    

07/10/2028

Christopher ve Hyunjin temiz hava almak için dışarıya çıkmışlardı. Son üç gündür olan olayları düşünüyorlardı-daha çok Christopher düşünüyordu- bir sokak arasına girdiklerin polisler ile karşılaştılar umursamadan geçiyorlardı ki bir polis onları durdurdu.

-Merhaba size bir şey soracağız.

Christopher kaşlarını çattı. Hyunjin ise tedirgin bakışlar ile ona bakıyordu.

-Tabi sorabilirsiniz, dinliyoduz.
-Biliyorsunuzdur, geçen gün buradaki barda birçok insan öldürüldü. Bunu yapan adamı yakaladık ama onun yanında bir adam daha var ve onu bulmaya çalışıyoruz tanıyor musunuz? Adı Lee Minho.

Hyunjin ve Christopher bir birlerine bakıp sırıttılar.

-Evet tanıyoruz fakat ondan biz de bir süredir haber alamıyoruz ama belki bizi yakaladığımız adama götürürseniz onu konuşturabiliriz.
-Oh, peki sizi ona götürebiliriz.

Karakola vardıklarında Hyunjin diperleğine mesaj atmış ve durumu bildirmişti. Polis onları bir hücreye götürdü ve içeri girmelerine izin verdi. Daha sonra ise hücreyi geri kapatıp oradan ayrıldı. Hücrede bir yatak bir çeşme, duvara bağlı bir kelepçe ve kelepçeyle bağlı her yerinde yara olan 18-19 yaşlarında diye tahmin ettikleri bir genç vardı. Hyunjin bu görüntü ile şaşırdı, Christopher ise sadece genci süzüyordu.

-Patron, şimdi ne yapacağız?
-Halay çekip davul çalacağız Hyunjin.
-Ama patron davul yok ki...
-Hyunjin mal mısın? Niye geldik biz buraya, onunla konuşmak için. Şimdi uyandır hadi.

Hyunjin göz devirdi ve tereddütlü adımlarla gence yaklaştı ve tedirgin bir şekilde dürttü. Genç yavaş yavaş gözlerini açmaya başladığında hızla geri yerine döndü. Genç ayıldığında gözlerini kısıp onlara baktı.

-Siz kimsiniz?

Christopher cebinden buldukları kağıt parçasını çıkartıp ona gözsterdi.

-Bunu sen mi yazdın?

Gencin gözleri kağıdı görünce şok içinde büyüdü.

-S-siz bunu nereden buldunuz?
-Yani sen yazdın... Adın ne?
-Bu sizi neden ilgilendirir. Tanımadığım kişilere isimimi söyleme huyum yok üzgünüm.
-Tamam ben Christopher Stray Kids çetesinin lideriyim ve sniperim.
-Ben Hyunjin. Canım sıkıldığı için ve üniversite de tıp okuduğum için bu gruptayım.

Genç onları süzdü.

-Hiçte çeteye üyesi gibi görünmüyorsunuz.

O sırada Hyunjin'in telefonundan bir ses geldi.

-Ülke veya başka bir ülkenin kayıtlarında yoksun bir kimliğin yok seni daha önce neden yakalayamadıkları belli oluyor...

Hyunjin sinirli bir şekilde kaşlarını çattı ve telefona döndü.

-Yongbok biraz daha telefonuma sızmaya devam edersen hiç iyi şeyler olmaz.
-Üzgünğm Hyun senin telefonun daha ilgi çekici, neyse bilgimi verdim gidiyorum~

Hyunjin çattığı kaşlarını düzeltti, o sırada genç şaşkınlıkla onlara bakıyordu. Christopher ona döndü ve yüzüne baktı.

-Demek kayıtlarda yoksun, o zaman ismin de yok doğru mu?

Genç yüzünü aşağı eğdi.

-Evet kimliğim yok ama bir ismim var Jisung, Lee Jisung pardon Han Jisung.
-Nasıl yani iki ismin mi var?
-Hayır, Minho ile kavga etmeden önce Lee Jisung' du ama kavga ettik ve gitti ismim Han Jisung.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-Teach Her How To Hunt-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin