Este kilenc óra ötvenhét perc. Pontos vagyok mint mindig.
Ha minden igaz, akkor egy Natalia West nevű nőhöz jöttem. A kép alapján amit küldött, teljesen ártatlannak nézhettem volna. Szőke haj, moha zöld szemek és egy bájos mosoly.
De ki lennék én, hogy ha egy kép alapján ítélném meg a belsőt? Azokról a nőkről, akikkel éjszaka találkozok minden elmondható, kivéve az ártatlanság.
Tíz óra. Ránéztem az órámra, majd kopogtam. Soha sem késtem el egy időpontomról sem.
Pár pillanat múlva halk, izgatott lépéseket hallottam az ajtó másik oldaláról. Elmosolyodtam és megigazítottam az öltönymellényem.
Egy fiatal, de érett hölgy nyitott ajtót.
- Natalia West? - kérdeztem.
- Igen, én vagyok. Ön pedig bizonyára Dr. Tristan Wolf, igaz?
- Pontosan.
A lány bólintott és kijjebb tárta az ajtót. Felvettem a kis bőröndömet a földről és beléptem a házba.
Az előszobában felakasztottam a kabátom, majd beléptem a nappaliba. A kanapéággyal szemben egy kis kandalló volt, amiben a tűz vidáman pattogott. A cipőm alatt besüppedt a puha szőnyeg ahogy letettem a bőröndöt a dohányzó asztalra.
Beütve a kódot, a börönd kinyílt ezzel feltárva tartalmát. Egy ostor, egy korbács, néhány pár kesztyű, egy sztetoszkóp valamint kisebb-nagyobb játékok és orvosi eszközök.
Natalia időközben leült a kanapé szélére és nagyra nyílt szemekkel bámulta a különböző tárgyakat.
- Nos? Kész vagy, Cicám? - kérdeztem egy félmosollyal az szám sarkán.
- I-Igen Uram - súgta.
Nagyon tetszik a lány. Tudja mi a tisztelet, gondoltam.
- Állj fel - utasítottam.
A nő lassan felállt és ellépett a kanapétól. Egy bólintással adtam tudtára, hogy jól csinálta.
Felhúztam egy pár kesztyűt, a nyakamba akasztottam a sztetoszkópot, majd felkaptam az ostort és az övembe akasztottam.
A lány mögé léptem. Apró teste megfeszült ugyan, de a szemeiben ott ült a bizalom.
Kioldottam a ruhájának a csomóját mely a nyakán tartotta a pezsgőhab színű rövid, de annál kihívóbb ruhadarabot. A pántokat a mellkasára dobtam, ezzel felfedve kebleit.
A kulcscsontján végig húztam az ujjaimat, egészen a nyaka tövében lévő kis gördöcskéig. Onnan a tenyereim lefelé indultak el. Még kesztyűben is éreztem, ahogy a libabőr megjelenik Natalia mellkasán.
A melleit a tenyereimbe vettem és gyengéden elkezdtem masszírozni őket.
- Sosem árt egy kisebb kivizsgálás, nem gondolod, Cicám?
Natalia válasza egy jól eső nyögés volt.
A diplomám szerint orvos voltam. De mindenki tudja, hogy az orvosoknak is kijár a pihenés.
Amikor megtaláltam ezt a BDSM klubbot, szinte azonnak beszippantott a szexnek eme világa. Az elnök megtanított mindent, amit egy Dominánsnak tudni kell.
Mindig házhoz mentem. Húsz és harmincöt éves nők tudtak jelentkezni a szolgálataimért a klub honlapján.
A nő neki dőlt a mellkasomnak, ujjai a hajamba túrtak. Pár percig még masszíroztam a melleit, aztán a fülembe tettem a sztetoszkópot. Elvégre Natalia egy "vizsgálatra" jelentkezett be.
YOU ARE READING
Wishes
RomanceMagyar (English below): Romantikus és erotikus történetek azoknak, akik szeretnének egy kis fényt az életükben. - Írjatok kommentet vagy egy üzenetet, ha szeretnétek kérni történeteket! English: Romantic and erotic stories for those, who would like...