Bölüm 3: Köstebek

55 14 59
                                    

Okulumuz hala açık olmadığı için bu günde ajanlik eğitimine geldim. Normalde ajanlar birlikte eğtim alıyorlar ama ben onlardan zayıfım. Burada bir kaç kişi gibi bana da eğitmen verilmesine karar verildi. O gelene kadar okuldaki olay tartışılıyordu.

"Yani Jake sorumsuzca gidip eldivenini herkesin önünde gücünü mü kullandın..." Sinirden Drewin gözleri seğirdi.

"Herkesin önünde değil..Sadece Abbey içindi ve Nicolas ile o gördü"

"Yine de köstebek için dikkatli olmali.." Drewin sözünü Charlotte bir anda kesip tartışmaya katıldı: "Belki de köstebek Nicolastır. Babasının oğlu belki de yardımcı oluyordur. Jake şu güne kadar yakalanmadı. Neden Nicolas geldiği an oldu? Ayrica sadece de o görmüş..." Charlotte üzerime yürümeye başladı. O bana yürürken ben suçlusuz olduğumu bildiğim halde duvara sıkıştırana kadar arkaya adım attım. "Hadi! Rol yapmayı bırak Köstebek.." Bu sözler içimi burktu. Bu kadar mı güvenilmezim?! Tamam bazen kaba olabiliyorum ama bu benim için bile büyük bir iftira. Eğer gücüm olmasaydı şuracıkta ölürdüm. Ne olursa olsun kendi hayatımı riske atacak birisi değilim ben!
İçimden savunmak için kurduğum düşünceleri dışarıya aktaramiyordum. Boğazım düğümlenmişti sanki. Biraz daha böyle kalsam ağlayacakmışım gibi hissetdim. "Ne..Neden.. neden bana güvenmiyorsun ki?! Benim sana ne zararım oldu da üzerine geliyorsun?" Charlie bana birşey söyleyecekken amcam mutlu bir sekilde içeri girdi.

"Suç mahallindeki bazı kişilerin dosyalarını iceledim! Hic birisi devletten gelmiyormuş"

Bunu duydukdan sonra Charlie ve diğer ajanlar Zane'in önünde durdular ve merakla dinlemeye başladılar. Ben bir anlık şokla orada kalsam da ben de oraya gittim.

"Onlar denekler için çalışıyor" Denek de ne be?? Elimi kaldırdım

"Birisi bana bu denek olayını anlatıcak mı?"

Amcam başını onaylar şekilde eğdi "Denekler için çalışan kişiler gücü olmayan kişilere güç vermeyi vaat eden kişiler. Bir çeşit tarikatlar"

"Nasıl yani?? Nasıl güç verebilirler ki? İmkansız. Tanrı güç vermek istediklerini seçti. Dolandırıcılık." Ne düşünüyorsam onu söyledim.

"Maalesef keşke dolandırıcı olsalardı.. Gücü olan kişileri öldürüp bir şekilde deneklere infekte ediyorlar. Bu yüzden okulda gücü olan birisini duyduklarında gelen kişiler devlettden değildi. Sadece gücü olanı öldürmek için gelen tarikatdan başkası değildi."

"Ne?! Peki başardılar mı?! Hiç sonradan gücü olan var mı?!"

"Evet tek bildiğim başara bildikleri. Başlarında kimler var ya da nerede yapıyorlar hiç bir fikrim yok. Nasıl devletten gizlenebiliyorlar anlamıyorum."

Charlie'nin dudaklarının altında"Huh.. Nicolasla alakası yokmuş.." dediğini duydum.
En başta şüphelemen bile yanlıştı zaten.

"Köstebeği bulursak başta ki kişiyi de öğrenebiliriz. Nicolas ve Jake sınıfızdaki şüpheli kişileri bulmak size düşüyor bu yüzden. Size gueviyorum. Herkesin güvenliği için başarın!" Ben kendi güvenliğim için yapacağım sizi bilmem.

"Evet şimdi çalışmaya devam edebilirsiniz. Sen Nicolas burada bekle eğitmenin gelicek. Ben de bir süreliğine eve gidiyorum. Bu gece de koltukda uyumak istemem" amcam kendi şakasına kıkırdayıp gitti.

Güçlerimizi saklarkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin