Bam နဲ့ Max က "အလင်း" ကို တစ်ပတ်ကို အနည်းဆုံး ၃ ၄ ခါလောက် တက်လိုးလေ့ရှိတာကြောင့် ကိုကြီးက သူတို့ကို တစ်လ တစ်ခါတော့ ကျန်းမာရေး စစ်ဆေးမှုပြုရန် health care center သို့ ပို့လေ့ရှိသည် .....
အခုလဲ Bam နဲ့ Max က အလင်းနားမှာမရှိ center သို့ ပို့ထားလေရဲ့ ...
"ဟွန့် ... သူများ ခွေးတွေကို အဝေးပို့ထားရင်ပြီး သူက အနားမှာ မနေပေးဘူး .... အလင်း စောက်ပက်ယားရင် ဘယ်လီးက လာလိုးပေးတော့မှာလဲ?"
ခါတိုင်း ခွေးနှစ်ကောင်မရှိရင် ဘေးမှာ ကိုကြီး ဒါမှမဟုတ် ဖေဖေတော့ ရှိနေတတ်ကာ အခုတော့ တစ်ယောက်တည်းပစ်ထားသောကြောင့် ပွစိပွစိရေရွတ်ကာ ကိုကြီးကို အပြစ်ဆိုနေလေရဲ့ ...
အိပ်ယာထက်မှာ နေလျှင် အလိုးခံချင်စိတ်တွေ တရိပ်ရိပ်တိုးလာမည် စိုးသောကြောင့် ခြံထဲသို့သာ ဆင်းလာခဲ့သည် ...
အလင်းတို့ ခြံကြီးက ကျယ်ပြောလွန်းသောကြောင့် လမ်းလျှောက်ရုံမျှဖြင့် ခြံအဆုံးထိ မရောက်နိုင် ထို့ကြောင့် ဖေဖေက golf cart လေးတွေ စီစဥ်ပေးထား၏ ...ခြံကျယ်ကြီးရဲ့ အဆုံးမှာ တောအုပ်လေးကဲ့သို့ အရိပ်ရသစ်ပင်ကြီးတွေ ဝိုင်းရံစိုက်ပျိုးထားသော မြင်းဇောင်းငယ်လေးရယ် အပျော်တမ်းမြင်းစီးကွင်းတို့တည်ရှိလျှက် ...
ဘာရယ်မဟုတ်ဘူး တစ်ယောက်တည်း golf cart လေးကို မောင်းရင်း ထိုနေရာလေးသို့ ရောက်လာခဲ့လေရဲ့ ...
ထိုနေရာလေးက မျက်စိပသာဒဖြစ်စရာ စိမ်းစိုနေလျှက် မြင်းစီးကွင်းရဲ့ဘေး မြက်ခင်းပြင်ထက်ဝယ် ကျက်စားနေကြသော ဖေဖေနဲ့ ကိုကြီးရဲ့ ပြိုင်မြင်းကြီးတွေအပြင် မြင်းမလေး ၂ကောင်ပါ တွေ့လိုက်ရလေ၏ ... (အင်း မြင်းတွေရဲ့ မေထုန်ရာသီ ထင်ပါရဲ့)
အလင်းတို့ရဲ့ မြင်းဇောင်းမှာ ပြိုင်မြင်းများသာ ထားလေ့ရှိပြီး မေထုန်ရာသီရောက်မှသာ ဖေဖေက မြင်းမလေးတွေကို သူ့သူငယ်ချင်းမြင်းခြံ ဆီမှ ခဏတာငှားယူလေ့ရှိသောကြောင့်သာ ...မြင်းကြီးတွေ မြက်ခင်းပြင်မှာ သွားလာကျက်စားနေတာကို ကြည့်ရှုနေစဥ် အလင်းရဲ့ စိတ်အာရုံအား ဖန်းစားလိုက်တဲ့ ဖေဖေ့ အချစ်တော်မြင်းကြီး Brown ..