Sabah uyandığımda telefonumda gece atılan bir bildirim gördüm
058*:Bu duruma bir açıklık getirmek istedim. Ben panelci falan değilim Komutanım ben ve merak etmeyin Deniz hanım bilgileriniz ile birşey yapmıycam diycem de bilgilerin de yok ki?
(01:13)Siz:NE KOMUTAN MIIIII
Silo adlı kullanıcının
engelini
kaldırdınız.Silo adlı kullanıcıyı
Komutan
Olarak değiştirdiniz.Siz: heh burdan konuşalım Komutan beyciğimmm
Komutan: konuşmak için yazmamıştım Deniz hanım sadece panelci olduğumu sandığınız için açıklama yaptım bence konuşmamızın bir anlamı yok.
Siz: VAR LAN
Komutan: Bu arada Deniz hanım çok merak ettim de birşey sorabilir miyim
Siz: tabiii olurrrr
Komutan: Sizin bilgilerinize neden ulaşılamıyor acaba?
Siz: ee şey şimdi şöyleki size bunu söyleyemem çünkü gerçekten komutan mısın yoksa başka birimi falan nerden bilebilicem size nasıl güveniyim??
Komutan:
Komutan: bu yeterli bir kanıt mı acaba?
Siz: Evetttt neyse ben şehit kızıyım ve Dedem Orgeneral annem de özel harekat ama mesleğini yapmıyor kendisi ev hanımı. Bu yüzden bulamamış olabilirsiniz.
Siz: ha bu arada ben de Doktor'um söyliyim dedim.
Komutan: Vay baya korunaklı bir aile he?
Siz: Evet, biraz öyle ben de Dedemin yanına gidicem mesleğimi orda yapıcam.
Komutan: Dedeniz nerede acaba?
Siz: Hakkari oraya gidicem bazen görevlere de gidicem.
Komutan: ne ben de Hakkarideyim ama görevlere gitmen tehlikeli olmaz mı?
Siz: GWKWVDBSKA bunu bana bir Asker söylüyor GDJABDKWBDKA
Siz: 6 yaşımdan beri eğitim gördüm yani bir askerden farkım yok belki bazılarından daha iyiyimdir ama ben mesleğimi seviyorum.
✓✓Siz: Görüldü?? Neyse işin var heralde. Kolay gelsin Komutan kendine dikkat et
•°•°•°°•°•°°•°•°•°°•°•°
Bayybayyy muah 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selam Çıtırrr
HumorArkedaşlar şakasına yazdım cring olsun da eleştirelim diye arkadaşın Sılaya yazdığını sanıyorsundur ama yanlışlıkla bir askere yazmışsındır..