Barış'tan
O günün üzerinden iki gün geçmişti ve yarın maç için galler'e gidecektik. İlkin' i gitmeden görmek istiyordum ama cesaret edemiyordum. Ama mutlaka bir konu bulup İlkin'e yazmam lazımdı.E biraz stalk yapsak zarar gelmezdi.İnstagram'a girdim ve İlkin'in neredeyse bütün gönderilerine baktım. Stalk yapmak işe yaramıştı.Bir hafta sonra Balkan Kupası maçları oynanacakmış.Yazmak için konu bulunmuştu bile. Kolay olmuştu.
Barış:Selam
Barış:Balkan Kupası maçları ne zaman başlıyor İlkin biliyor musun? 14.59Mesajı atmamın üzerinden 5 dakika geçti ve utanç bütün bedenimi kapladı. Yani barış oğlum senin voleybolla ne alakan var.Gerçekten bula bula bu konuyu mu buldun.
İlkin'den
Antrenman bitmişti ve inanılmaz yorulmuştum.Eve gidip direkt duş aldım ve kendimi koltuğa bıraktım. Yani bırakmak demek pek doğru olmaz kendimi koltuğa fırlattım desem daha doğru olur. Yaptığım salaklığa deli gibi gülerken telefonuma gelen mesajı farketmemiştim bile. Nihaget gülmeyi bırakıp telefonumu elime aldığımda mesaj iki dakika önce gelmişti. Ne yani ben iki dakika boyunca güldüm mü?Barış:Selam
Barış:Balkan kupası maçları ne zaman başlıyor İlkin biliyor musun?En az iki dakika da buna gülmüşümdür. Yazmak için bahane ürettiğini ve voleybol asla izlemeyen birisi olduğuna yemin bile edebilirim.
İlkin:Haftaya başlıyor.
İlkin:Sen daha önce hiç voleybol izlemem demiştim şaşırdım.Barış:Yok zaten izlemiyorum da sana başarılar dilemek için yazmıştım.
Barış:Ama daha varmış muhtemelen antenmanlara yeni yeni başlıyorsunuzdur.İlkin:Evet daha başlamadık yarın başlayacağız.
Barış:Bugün boş musun peki?
Barış'tan
YAPTIM YAPAMAZ DEDİLER AMA YAPTIM. ALLAHIM SONUNDA DÖNDÜM DOLAŞTIM KONUYA GELEBİLDİM SONUNDAA. EMEKLERİMİZ KARŞILIĞINI ALDIM İKİ SAAT STALK YAPTIM AMA DEĞDİ.
İlkin:Evet
İlkin:Barıış nereye gittin??Tabii ben o sırada kendimi övmekle meşguldum.
Barış:Su içmeye gitmiştim geldim.
Barış:Geçen gün baya eğlenmiştik tekrarlasak mı??İlkin: Olabilir de nereye gidicez veya ne yapacağız ki??
Barış:Hayvanat bahçesine gidelim mi?
İlkin:Sen bitkilerle uğraşıyor muydun ya😁
Hiç beklemiyordum ama komikti dürüst olmak gerekirse. O esprili biriyse bizim de esprili kişiliğimizi ortaya çıkarma vaktimiz gelmişti artık.
Barış:hahahahaahaha iltifat kabul ediyorum bunu
(barış random atsa kesin böyle random atardı bence)Barış:Hayvanat bahçesi uyar mı? İstemiyorsan başka bir yer de olur.
İlkin:Olur tabii neden olmasın
Barış:O zaman saat 18.00 gibi gideriz olur mu??
İlkin:Olur hatta tam vakti olur çünkü öğlen sıcağı hiç çekilmez
Barış:Haklısın valla çok sıcak karadenizime can kurban
İlkin:Cidden Karadeniz yazları çok güzel oluyor. Böyle çok soğuk da değil sıcak da değil tam ayarında canım memleketimm