ერთხელ, შორს ევროპის კონტინენტზე ცხოვრობდა ერთი, ღარიბი მაგრამ ბედნიერი ოჯახი... მათ ღმერთმა მხოლოდ ერთი ქალიშვილი არგუნა, მშობლებმა გოგონას მირანა დაარქვეს... ბერძენი ქალღმერთის ზღვებისა და თვალ-მარგალიტების ქალბატონის სახელი.
გოგონა მართლაც ქალღმერთი ვით იყო, ის მსოფლიოში ყველა ძვირფასეულობაზე უფრო ლამაზი და მიმზიდველი გახლდათ, მაგრამ ამავდროულად დაუმორჩილებელი და ბობოქარი როგორც ზღვა...
ოჯახი ბედნიერად ცხოვრობდა მანამ სანამ, ერთ ზამთარს დიდი თოვლი არ მოვიდა... მირანა მაშინ 15 წლის, ამ ზამთარმა გოგონა ობლად დატოვა და იძულებული გახადა საზრდო თვითონვე მოეძია.
გოგონამ 3 წელი მასპინძელ ოჯახში გაატარა. ახალი მეურვეები ტავერნის მფლობელები იყვნენ, მირანაც დროის უმეტეს ნაწილს იქ ატარებდა. ტავერნა სავსე იყო მოცეკვავეებით, არაბული ცეკვების და ლამაზად მოკაზმული გოგოების ყურებით, გადაწყვიტა თავადაც ეცადა ბედი. მირას ამაში ნიჭმაც შეუწყო ხელი. როდესაც ის სცენაზე ავიდა 17 წლის იყო.
მისმა სილამაზემ მთელი საბეძნეთი აალაპარაკა, ხალხი მირანას სანახავად სახვადასხვა ქვეყნებიდან ჩამოდიოდნენ, ვინ იცის რამდენი მამაკაცი ლამობდა მის ხელში ჩაგდებას, მაგრამ ხმოლოდ მისი ჩრდილის ღირსები გახდნენ... მირა ხელშეუხებელი იყო, აბა კი გაებედათ მისთვის რაიმეს დაშავება.
გოგონა, ყოველ საღამოს ცეკვის წინ უალს იკეთებდა სცენაზე მას თვალების გარდა არაფერი უჩანდა, ეს კიდევ უფრო აღვივებდა მაყურებლის ინტერესს, გარდა ამისა მისი ნამდვილი სახელიც კი საიდუმლო იყო მას ყველა "ველურ კატას" ეძახდა. მართლაც რომ კატასავით მოქნილი და ფიცხი იყო.
"ველური კატა" მსოფლიოში გახდა ცნობილი, ბერძენ ლამაზმანზე ჭორები არ წყდებოდა, ზოგმა თქვა ქალღმერთიაო, ზოგმაც კი ჯადოქარიო...
ამ ხმამ ამერიკის ყველაზე ძლევამოსილი ადამიანის ყურადღებაც კი მიიქცია, დერეკ ბელიკმა ამ გოგოს ნახვა მოინდომა, მისი სურვილი კი ყველასთვის კანონია...
____________________________
გამარჯობა ჩემო საყვარელო მკითხველებო ❤️❤️❤️ მცირე ხნიანი პაუზის შედეგ ისევ დაგიბრუნდით, ახალი და საინტერესო ნაშრომით, ძალიან მაინტერესებს თქვენი შეხედულებები და შენიშვნები😘💜💜
YOU ARE READING
იცეკვე ჩემთვის
Romanceამბავი მოგვითხრობს 20 წლის ბერძენი ქალის მირას... მირანა სოქიანოსის რთულ და საინტერესო ცხოვრებას როგორ შეძლო ახალგაზრდა, ობოლმა გოგომ მსოფლიოში უძლიერესი ადამიანის მოხიბვლა...