Tanıtım

16 2 1
                                    


* Buraya yeni bir kitap daha yazıyorum. Çokça güzel olacak bir kitap tanıtımda lütfen yorum yapmayı unutmayın...

***
Kazanması gereken bir sınav vardı. Evet kazanacaktı! Çünkü başka şansı yoktu. Elindeki silgi ile kaç kez yazdığı kağıdı siliyordu. Hiç bir fikri yoktu.

Nöbetçi öğretmen kolundaki saati kontrol etti. " Son beş dakika!"

Son beş dakika! Beş sadece beş dakikası vardı. Teker teker soruları okumuş, yapabildiği soruları da tek tek yapmıştı.

İki tanede sıkıntı yaşıyordu. Okudukça sanki beyni algılamak istemiyor gibiydi.

" Lanet olsun!" Diye kendi kendine fısıldadı. Eli ayağı titriyordu gerginlikten. " Hadi, Açelya yaparsın sen.." son kez okudu soruyu. Daha sonra ne bildiği varsa da kağıda yazdı.

" Evet sınav bitti!" Dedi nöbetçi öğretmen. Kağıtlar tek tek toplanmıştı. Amfi katı tek tek boşalmıştı.

Sınav bitmişti. Final sınavı olduğu için kafası bir tık daha rahattı. Vize sınavı iyi geçtiği için fazla yormamisti kendini.

Çantasını koluna takıp aşağı indi. Bahçeye çıktığı gibi otobüs durağına doğru yürüdü. Babası şimdi işinin başına geçmişti. Yetişmesi gerekti.

Durağa geçip otobüsün gelmesini bekledi. Kulağını bulup birbirine giren kabloları açmış telefonuna takıp kulağına yerleştirmişti.

Otobüs gelince de binip gitti.

Yarım saat sonra babasının yanına gelmişti.

" Baba.."

" Kızım.." eli ile kızının yanını okaldi. Kızını bulunca da yanına çekti.
" Nasıldı sınav?"

" Güzeldi, yani güzel geçti."

Babası sevindi bu duruma. Başındaki şapkayı düzeltip kızına bakmaya çalıştı. Ah birde görebilseydi. Kızının kime benzediğini, annesine mi yoksa babasına mi?

Mesela gözleri ne renkti? Yüzü nasıldı? Üzgün olduğunda kime benziyordu? Sevindiği zaman neler yapıyordu?

" Kızım?"

" Buyur baba.."

" Keşke seni gorebilsem." Dedi sesinde yetmeme acısı vardı. Görme yetisi olmadığı için kendine üzülüyordu.

" Ben seni görüyorum ya o bana yeter."





Not: bu tanıtımdi. Bölüm gelecek. Güzel bir kitap olmasını diliyorum..

Öfke Ve Hırs Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin