Mustafa yerden kalkar, Halil hoca "SON 10 dakika!" Diye bağırır,
Mustafa: tamam bu saatten sonra ofsayta dikkat ediyor ve kaan gelmiş mi diye etrafıma bakıyorum özgüvenimi ise asla yitirmiyorum! Hadi bismillah!
Oyuncular mevkilerine çekilirken rakip kaleci kısa başlar, b takımı hayla sıkıcı şekilde top çeviriyordur sağ kanat ve santrafor baskı yaparken Mustafa sol bek'e yapışır, biraz zamana oynarlar ve açığı gördükleri zaman baam uzun top, rakip sağ kanat topu soluna çekip kaleyi yoklar,top üst direkten auta çıkar, oyuncular ne kadar süre kaldığını bilmeselerde 5 dakika civarı diye tahmin ettikleri için biraz daha risk almaya başlarlar ne gibi mi?
Kaan kaleciden topu kapıp sağ beke paslar geri ileri doğru atılıp topu tekrar alır, yanındaki orta saha ile de verkaç yaparak orta saha ya kadar gelir, ardından Mustafa'nın koşu yaptığını görür, oraya ince bir pas atar,
Mustafa:harika geliyor tam gelişine vurmalık, peki ya mesafe? 30 metre mi? O civar bir şey herhalde. Bu mesafeden dolu kaleye hiç gol atmadım! o halde vurmasam daha iyi, kontrol çalımı efsane olur be!
Mustafa topu sol ayağını dışı ile kontrol edip ortaya koşar kendi geçer ama top sol bek'e çarpıp taça çıkmıştır. Kaan hafif sinirlendiğini belli eden minik yapsada vakit harcamadan ceza sahasına depar atar,
Sağ bek taçı kullanmak İçin alır.
Kaan: bana, bana aç ve bu maçı kazanalım!
Sağ bek Kaan'a uzun atmak İçin gerilirken gözleri Mustafa'ya kayar, Mustafa nın gözleri kararmış ve tek bir noktayı işaret ediyordur, sağ bek Mustafa'nın etkisine kapılıp ona pas verir,
A takımının santraforu (kaan'a):lanet olsun o salağa verdi, kaybettik!
Kaan: daha değil!
Santrafor: ne?
Taç atışı Mustafa'nın hafif önüne atılır, tam onun istediği gibi...Başaran: sikeyim!
Kaan: aferin lan sana!
Mustafa rövaşata ile ceza sahasına 20 metre uzaklıktan orta açar ve gelişine Kaan kafa ile bitirir!
58' gol=Kaan 🅰️#10, asist=Mustafa 🅰️#11!
Santra atışından sonra rakip 10 numara doğrudan kaleyi dener ama ucu ucuna ıskalar ve hoca maçı bitirir!
Bazı oyuncular içinden şöyle geçiriyordur;
Başaran: Mustafa büyük ihtimalle gidicek ben ise... pek sanmıyorum!
Mustafa: of ne güzel bir asistti umarım seçilmeme yeter, başaran'ın aksine maç boyu etkili değildim umarım ikimizde seçiliriz!
Kaan: tahminimden daha uzun sürdü.
B takımının diğer stoperi: şerefsiz 10 numara nasıl yükseldi öyle, neyse her türlü seçilirim zaten maçın en iyisiydim!Halil hoca herkesi etrafına toplar, "Beyler, hepiniz iyi iş çıkardınız uzun süredir böyle kaliteli seçme maçı izlediğimi hatırlamıyorum. Aranızdan 2 yada 3 oyuncu almayı planlıyorum alamadıklarım da üzülmesin her birinizde yetenek var başka seçmelerde şansınızı deneyin burada bir sürü potansiyel futbolcu görüyorum, biz sizi ararız, iyi günler!"
Mustafa Kaan'ın yanına gider,
Mustafa: oyunun sonlarında toparladım değil mi?
Kaan: şans, tekrar etmek istiyorsan sık sık maç izlemelisin.
Mustafa: zaten izliyorum.
Kaan: futbol izleyenler ikiye ayrılır, ne güzel atmış diyenler ve nasıl atmış diyenler .Sen muhtemelen ilkisin ama eğer ikinci bakış açısından izlersen o zaman evrimleşip gerçek bir futbolcu olabilirsin, şimdilik ortalamanın üstü bile değilsin.
Mustafa: (içinden) ne egolu amk!
Kaan: iyi günler!
Mustafa: görüşürüz!
Bu sözden sonra Kaan çekip gider Mustafa da başaranın yanına gidip "hadi gidek!" der.
İkili otobüste geri döner,Yolda:
Başaran: ne dersin sence seçilirmiyiz?
Mustafa: bilmem umarım seçiliriz
Başaran: rövaşata asistin harikaydı
Mustafa: maç boyu sadece onu yaptım sen se her dakika iyiydin, seçildin gibi
Başaran: 😅 yok be, bende iyi değildim. Büyük sahada oynamak kolay değilmiş.
.
İkili halısahaya geçer,
Arda,Furkan ve güven sahada havada oynuyorlardır.
Arda güven'e havadan pas atar, başaran araya girmeye çalışır ama güven bir anda topu başaranın üstünden aşırtarak başaranı pazara yollar,
Herkes bir ağızdan ooo diye bağırır,
.
Araya bir tanıtım:
Güven:
Orta saha, iyi futbolcu, sokakta oynuyor.
Furkan:
Futbol ile arası limoni,arabacı,biraz zengin.
Arda:
Potansiyelli kaleci,karı kız peşinde.
.
Başaran: noldu lan, ilk defa mı yere yatan birini görüyorsunuz?
Furkan: noldu nasıl geçti?
Arda: sahi naptınız?
Mustafa: gittik oynadık geldik biraz zor du ama belki seçiliriz.
Güven: ne belkisi lan! Benim messimin seçilmeme ihtimali varmı?
Mustafa: valla messin iş yapmadı ya!
Başaran: kolpa atıyo rövaşata ile asist yaptı!
Mustafa utanç gülüşü yapar,
Güven: biliyordum ya aslanım benim, övünmeyi çok sevmiyor.
Mustafa: kanka sende gelsen keşke!
Güven: kanka eğer gelirsem ve seçilmezsem aileme beni vazgeçirmek için haklı bir sebep veririm, bunu istemiyorum eğer seçmeler son şansım olucaksa buna hazır olmalıyım!
Mustafa: daha ne kadar hazır olacaksın bizim kadar varsın işte.
Güven: bilmiyorum kanka, seçileceğimden emin olmam lazım.
Mustafa: olmadı Fransa değil mi?
Güven: evet yeni pogba olucam haha!
Başaran: neden mbappe değil?
Güven: real Madrid oyuncusu ile işimiz olmaz!
Mustafa: aynen öyleee!
Bizimkiler paslaşmaya başlar, herkes genellikle dümdüz paslar atarken Mustafa sürekli estetik veya garip şekillerde pas veriyordur. Halısahanın yanından sarışın 1,70 boylarında bir kız geçerken Mustafa topu Arda'ya kaldırır arda akrep vurarak topu havaya paslar ve kıza döner, kızın ona bakmadığını görünce köşeye oturmaya geçer.
Gün böyle ilerler ve güneş batar, saat gece 12 ye gelirken ekip evlere dağılır. Mustafa eve gittiğinde telefonunu açar, başaran da kendi telefonundan whatsapa tıklar, ikiside mesajlara girer ve...
"Başaran aslanoğlu, Galatasaray seçmelerine katıldığınız İçin tebrik etsek de maalesef seçilmediğinizi söylemek isteriz"
Başaran mesajı görüp yıkılır ve kendini yatağa atar, tam duvara dönüp yatıcakken mesaj gelir;
Mustafa: seçildin mi?
Başaran: hayır, sen?
Mustafa: ...
Mustafa bir mesaj iletir.
"Mustafa Bozkurt, Galata'da seçmelerine katıldığınız İçin tebrik etiyoruz, ama Maalesef seçilmediniz"
Başaran: sağlık olsun...
Mustafa: pes etmiyoruz değil mi?
Başaran: başka ne yapıcaz ki?
Mustafa: koca İstanbul'da başka klüp mü yok amına.
Başaran: doğru diyon lan!
Mustafa: ben bu akşam ararım klüp hadi Allah'a emanet.
Başaran: sende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Road to Futbol: First step
AdventureMustafa ve arkadaşı başaran seçmelere katılma kararı verir yaşları gereği bu seçmeler onların büyük ihtimalle futbolcu olmak İçin son şansları olacaktır, bu hikaye bu süreci ve sonrasını anlatır