_1_

34 6 18
                                    

PrettyDark-ANGEL kihívása!

Remélem nem baj, hogy megcsinálom anélkül, hogy bárki megjelölt volna 😅

Remélem nem baj, hogy megcsinálom anélkül, hogy bárki megjelölt volna 😅

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1.
Nem tudom, hogy kezdődött. Nem hiszem, hogy alapból ez volt a nevem. Viszont mikor eldöntöttem, hogy írni fogok egy dologba biztos voltam; NEM akarom a valós nevemet felhasználónévnek.
Egy sorozatban volt egy lány akinek tetszett a neve, de utólag kiderült, hogy elrontottam.
Ugyan is nem Iris a lány neve hanem Alexis. Nem tudom, hogy tévedhettem ekkorát, de sikerült.
Ennyi. Nem túl izgi.
A többi dolog; nagybetű, alsó vonal a 3-mas a végén csak "dísz" vagy, hogy mondjam. Csak azért, hogy ne legyen unalmas.

2.
Csak azért tudom mert rá mentem a profilomra. 2022 május 28.

3.
Hát privátba raktam a könyvet, de volt egy SzJG máshogy könyvem amit 6.503-man olvastak. Azon belűl egy-két részemre számomra szép számú vote érkezett❤️

4.
Nem tudom kicsi Iris-nek mik voltak a céljai.
Leginkább unatkoztam és mások hasonló könyveit olvastam és úgy voltam vele, hogy; Mért is ne?
Sőt elég paraszt voltam. Az is bennem volt, Hogy én ennél sokkal jobbat tudnék csinálni.
Nos... nem éppen jött össze. De legalább megtudtam, hogy nehéz itt írni. Annak ellenére, hogy nincs határidő az emberbe benne van, hogy kihagyott egy hetet stb. És annak ellenére, hogy tudod mit akarsz írni, nem sikerül úgy ahogy te szeretnéd. Legalábbis velem ez volt.

5.
Két könyvem volt asszem és az egyik EZ volt. De privátba raktam. Most ezt kirakom, de nem biztos, hogy fent marad...

6.
Írni nem tervezek... Legalábbis erre a profilra biztos, hogy nem.
Saját hülyeségem, de engem feszélyez az, hogy ismerik az emberek a valós énem. Sokan nem, de vannak barátaim akiknek eléggé megnyíltam.
És tudom, hogy Ők nem tennék, de félek az ítélkezéstől.
Úgyhogy újra kezdem.
Viszont magamról lehet fogok beszélni stb. De könyveket nem fogtok itt látni tőlem, szerintem.
Sajnálom❤️

+1
Nagyon! Nem véletlen, hogy megcsináltam 🦆

KatonaKra 🦆
mhannawriter 🦆
toltottkaposzta8 🦆
parkgaram_ 🦆
skrisztii 🦆

Bárki megcsinálhatja🦆

KihívásokWhere stories live. Discover now