Rozdział 9
Nieszczęsny duet
-Ogłoszenie powtarzam ogłoszenie-zapowowdział kierownik obozu-na wylosowanie par do konkursu zapraszamy teraz wszystkich z strefy C powtarzam wszyscy strefy C na wylosowanie par na plac apelowy.
Poszłam na apel jako pierwsza bo dziewczyny się cały czas szykują używając tyle kosmetyków ile nigdy nie widziałam na oczy . Jak zaszłam na apel widziałam że już połowa naszej strefy czeka na apel.
-Wszyscy są-zapytał się kierownik obozu-chyba tak więc zacznijmy apel, nie inaczej losowanie par na konkurs połowa z was zostanie dłużej po konkursie a raczej po eliminacjach.
Wszyscy który przyszli chcieli od razu usłyszeć swoje imię i nazwisko
-Amanda Klerk i Kasia Nowak to pierwsza para idzie do pani ubranej na złoto ona powie co macie zrobić reszta też słyszała dobra- Pan kierownik tak długo losował że niektórzy zdążyli zasnąć.
Co chwilę nasza grupa która czekała na wylosowanie się zmniejszała się a w połowie nagle kierownik powiedział.
-Mia Hansen i Natan Johnson-powiedział kierownik.
-Że co nie to nie możliwe czemu akurat on błagam chcecie się zamień plis-mówiła załamana Mia-biedna ja nie zostawiaj mnie samą Amelia.
-Mia ma iść do opiekuna do swoje pary-upomniał Mię kierownik obozu.
-Kolejna para Jack Myler i Amelia Hans-powiedział łowca.
Jak to ja myślałam że Mia ma żle a co ze mną. Chodzimy do jednej szkoły czy oni dawali szkołami? Nie wiem czy ja nie dostanę zaraz zawału prze niego my się w ogóle nie lubimy to jak mamy współpracować.
Rozmyślałam jak przetrwać z nim ten duet w czasie drogi do opiekuna do którego się szło jak były pary ogłoszone.
-Dobra kolejna para idzie do domku kogoś z was wymyślcie jakią piosenkę którom zaśpiewacie na eliminacjach-powiedziała opiekunka obozu-tylko wykorzystajcie tę szansę rozumiecie?
-Rozumiemy-odpowiedzialiśmy razem.
-Dobrze zamykajcie już-wygoniła nas opiekunka.
Po chwili rozmowy poszliśmy do mojego domku.
(Za pomoc przy tym rozdziale dziękuje hp.pola.fankaa)
CZYTASZ
A jeżeli tak
Teen FictionTo historia opowiadająca o 17 letniej dziewczyny Amelia Hans która mieszka w okolicach Los Angeles żyje w biednej rodzinie a jej celem jest zostać sławną piosenkarkom czy jej się to uda jakie przeciwności losu da jej życie przekonacie się sami.