Marie Černá ale říká se mi Mery je mi 27 let jsem doktorka v Los Angeles říkáte si proč tak daleko že? Protože jsem měla přítele skvělý vztah a i s kámoškou skvělý vztah ale zvrtlo se to. David mě s ní podvedl a aby toho nebylo málo já ho podvedla s jeho kámošem Adamem. Nevím jak se to mohlo stát přišel jednou a bavili jsme se o mě a Davidovi. A pak jsme se dostali k Sid že ještě není doma pili jsme a pak se to stalo. David mi vše řekl co se mezi ním a Sid stalo a já to samé mezi mnou a Adamem. No a pak následoval konec našeho vztahu prostě rozchod co jiného.
David Hofbauer je mi 30 let jsem soudce v Rubavě ano zůstal jsem ve svém rodném městě. Po tom co jsem vyvedl své holce podvedl jsem jí s její kamarádkou. A posral jsem si to u svého kámoše teď už tedy bývalého všichni jsme se neviděli od toho všeho. Se Sid jsme nadávali v jednom baru jak se vše pokazilo a měli jsme v sobě hodně panáků a pak se to stalo. My dva v posteli nedalo se tomu zabránit vím jsem blbej ale holt se takové náhody stávají.
Sidonie Anna Novotná ale říká se mi Sid nebo Anča je mi 28 let mám nebo tedy měla jsem kámošku Mery a přítele Adama. Ale vše jsem zničila náš kamarádský vztah když jsem se vyspala s jejím přítelem. A můj vztah s partnerem Adamem skončil v troskách ale teď k mému novému životu. Jsem sama započala jsem nový život někde úplně jinde s jinou prací. Pracuju jako doktorka ale ne v nemocnici, v ordinaci pro dospělé. V cizině USA.
Adam Hruška je mi 31 let měl jsem kámoše Davida vyspal se s mou Sid a já mu na oplátku udělal to samé ale s Mery. Skončilo naše přátelství a i náš vztah, jinak teď jsem sám nepotkavam se s nikým. Pracuji a žiju v Praze v místní zoo jsem ošetřovatel zvířat, zoo vlastní moji rodiče. Tak jim vypomáhám snaží se se mnou navázat konverzaci ohledně Sid a dalších věcí ale já nemám zájem. A hlavně nechci slyšet její jméno a o ní samotné ani slovo.
ČTEŠ
Stará láska nerezaví
Short Story4 lidi David Adam Mery a Sid byli spolu David s Mery a Sid s Adamem, ale něco se mezi nimi pokazilo a zmizeli a neviděli se pár let. Tedy až jednou setkají se po letech ale ikdyž si to nechtějí přiznat tak je někde ve skrytu duše láska.