9. Sraz

4 1 0
                                    

Mery:
Večer jsme s Davidem odešli Sid nás ubezpečila že na sebe i na svoje miminko bude opatrná. Pochopila jsem že chce být sama a na druhou stranu si myslím že chtěla abych byla s Davidem sama, aby nám nekřenila. Ale může být v klidu večer i noc strávím sama Sid jsem možná odpustila ale u Davida to překousnout nejde. Řekli jsme si několik věcí ve vztahu které byli upřímný od člověka, jenomže on mi zničil život. A ty věci které řekl se mi teď zdají že nejsou úplně pravda ale výmysl musím si to nechat projít hlavou. No a časem zapomenout a odpustit.

Dorazila jsem domů koupila jsem si tu nedaleko malý byteček když bydlím sama a budu i nadále. Rovnou jsem zalezla do koupelny a dopřála si vanu a zarelaxovat si pořádně když mi pípla zpráva. Možná se Sid stýská a mrzí jí že nás vyhnala na mráz s Davidem 😜😂 ale ne byl to Adam. Chce si zítra někde dát sraz čas a místo upřesní tak jsem si řekla že si s ním promluvím. Ale o Sid mluvit nebudu jen se vyjádřím k tomu jak jí ranil a jak ho i na jednu stranu chápu. Jinak nic jiného ode mě čekat nemůže.

Adam:
Další den jsem Mery dal vědět aby přišla do zoo práci nemám vzal jsem si volno kvůli tomu co s ní chci probrat. Posadil jsem se u hyen a čekal až dorazí po chvilce přišla sama bez Davida a bez Sid jak jinak.
M: ,,No čau co je tak naléhavého že jsem musela přijít? Pokud jde o Sid tak o ní mluvit nebudu je to její věc dala ti důkazy a ty si jí vyčetl, že to má s Davidem nebo s někým jiným. Tak se pak nediv že na tebe křičela a nechce tě už vidět "
Ad: ,,Zpomal trochu ona mě fakt nechce vidět?"
M: ,,Nechce a divíš se jí?"
Ad: ,, Vlastně ani ne"
M: ,, Tak proč ses chtěl sejít?"
Ad: ,, Chci se jí omluvit a napravit to tak jsem se chtěl dozvědět jak moc je naštvaná"
M: ,, Docela dost naštvaná ale nic víc říct nemůžu"
Jak se sblíží Dary a napraví to Adam u Sid?

Stará láska nerezaví Kde žijí příběhy. Začni objevovat