Luminara İmparatorluğu'nda yaşamın ejdarhanın lütfu Yultharion ile kutsanmış Tanrılar ve Tanrıçalar'ın kurduğuna inanılırdı.
Bu ilahi figürler bazı ailelere yaşadıkları evreni kurdukları ve daimi dengesini sağlacak 5 ana taşı da bahşettmişti; hava, su, toprak, ateş, ışık ve karanlık...
Pyralis Ailesi, ateş elementinin gücünü temsil eder. Cesur, kararlı ve savaşçı özellikleri ile imparatorluğun kalkanı unvanına sahip, imparatorluktaki en güçlü düklüktür.
Zephyr Ailesi, hava elementinin gücünü temsil eder. İmparatorluktaki özgürlüğün sembolü olmalarının yanı sıra olağanüstü bir hıza sahip düklüktür.
Aquarion Ailesi, su elementinin gücünü temsil eder. Dalgaları kudreti ve okyanusun derinliği gibi güçlü ve sakin olmaları ile imparatorluğun bilge düklüğüdür.
Gaia Ailesi, toprak elementinin gücünü temsil eder. Dayanıklı ve güçlü kökleri ile imparatorluğun bereketi ve koruyucusu olan düklüktür.
Aurora Ailesi, ışık elementinin gücünü temsil eder. En çekinik element olmaları yüzünden zayıf bir düklük olsalar da tapınağın desteklediği imparatorluğun mutluluğu, umudu ve güzelliğini temsil eden düklüktür.
Umbranis Ailesi, karanlık elementinin gücünü temsil eder. Zamanla karanlık elementinin laneti ile yok olmuş imparatorluğun ışığının düşmanı hain bir düklüktür.
Luminara İmparatorluk Ailesi, benzersiz bir şekilde her elementin gücüne sahip olmaları ile bilinir. Her bir üye her bir güce sahip olsa da bir güç diğerlerine göre daha baskın olur, imparatorluğun kurucusu Regis Luminara hariç...
Bu aileler haricinde imparatorlukta bulunmasına rağmen bağımsızlığını eline almış Işığın Kutsal Tapınağı küçümsenemeyecek bir konumdaydı. Rahipleri çok zayıf da olsa Tanrıça Solara'nın ışığının gücü vasıtasıyla ilahi güç ile kutsanmışlardı. Geçmişte ortaya çıkmış aziz ve azizlerin ruhları ve kudretleri sayesinde rahipler azımsanamaz bir otoriteye sahip olmuşlardı.
Luminara, ışığın kutsal yurdudur,
Görkemli kubbeler altında parıldar.
Güneşin ışığına yükselen kent,
Güzelliğiyle ruhlara huzur verir.Topraklarında barışın ezgisi çalar,
Rüzgarlarında umudun nefesi savrulur.
Sularında huzurun dalgaları kıvrılır,
Ateşinde savaşçıların ruhu yanar.Luminara, imparatorluğun kalbidir,
Bilgelik ve adaletle yönetilir.
Tapınağında dualar yükselir,
Azizlerin gözyaşları silinir.Işığın kutsal şehri, her zaman aydınlık,
Umut dolu yarınlar vadeder bize.
Luminara, ışığın kutsal yuvası,
Güçlü bir şekilde aydınlatır her yeri.★Yeniden beraberiz, lütfen bırakacaksanız katılmayın zaten doğru düzgün uygulamada kimse yok...
★ Bir imparatorluk kurgusu, klasik figürler olacak. Dük, düşes, büyücü, imparatoriçe, imparator, prenses, prens, şövalye, azize, rahip, rahibe vb. Ne olacağınızı, gücünüzü ve hangi aileye mensup olacağınızı ben seçeceğim özelliklerinize göre. Önceki kitaptaki aileler üzerinde pek değişiklik yapmayabilirim, bazı karakterler kurgunun gidişatı için lazım.
★ Cast anime, manga veya webtoon karakteri olsun mümkünse. Bir kız bir erkek karakter oluşturabilirsiniz.
★ Katılıp da gitmeyin lütfen, karakterinizin hayatını mahvederim! Oy ve yorum da istiyorum bedavaya iş yok!
★ Panoda paylaşıp ya da birkaç kişi etiketlerseniz harika olur.
KÜNYE
Ad:
Cast:
Kişilik:
Hobi:
Fobi:
Yönelim:
Yetenekli olduğu alan (büyü, kılıç, bilim vb.):
Korruhn*:
Ek:Kızlar için ->
Erkekler için ->
*Not (Korruhn): Bağlandığı kişi ile aynı anda doğan ve onunla aynı zamanda ölen koruyucu varlıklardır. Bu varlıklar insan ve hayvan şeklini alabilirler, bağlandıkları kişinin ruhuna ve büyü gücüne bağlı olarak gelişir ve güçlenirler. Bağlandıkları kişi ile kişiye bağlı olarak farklı zamanlarda tanışırlar, onları ne pahasına olursa olsun korurlar. Bağlandıkları kişi ölmedikçe ve onların varlığını kabullenemedikçe ölmezler. (Daha detaylı bilgiyi ilerleyen bölümlerde vereceğim, sizden istediğim onların dönüşebildiği bir hayvan seçmeniz o kadar)*
Kurgu ile ilgili olmasını istediğiniz, eklemem veya çıkarmam gereken şeyleri söyleyin lütfen.
Cast bölümünde görüşmek üzere!
(*˘︶˘*).。*♡