Memang benar kata orang. Isteri sundal darjatnya lebih rendah dari pelacur. Pelacur menggadai tubuhnya demi sesuap nasi. Mak aku menggadai tubuhnya demi keseronokan dan kemewahan.
Aku tidak mahu mempertikai betapa rendahnya akhlak mak aku. Kerana aku sendiri tidak berakhlak. Namun jika suami sendiri pun pernah tergamak dia sihir, sanggup tinggalkan anak demi mengejar kemewahan, sanggup menjalinkan hubungan dengan mana-mana lelaki yang boleh dimanfaatkan, sanggup hamil demi memerangkap lelaki yang dia mahukan.... sesungguhnya darjat mak aku terlalu hina untuk aku huraikan.
Memang benar juga kata orang, seorang isteri yang menyundal memang tidak akan berubah. Apatah lagi yang berpuluh tahun hidup seronok berzina skandal sini sana. Hanya mati saja yang mampu menghentikan sikap buruk mereka.
Jika seorang isteri sundal berubah penampilan menjadi lebih sopan dan jarang bersosial. Ingatlah bahawa jika mereka licik berskandal sini sana, janganlah pula tertipu dengan kelicikan perubahan imej mereka. Kerana kesemua isteri sundal berubah adalah kerana peningkatan usia mereka. Bukan kerana hidayah tuhan. Dalam diam sebenarnya masih menjalinkan hubungan sulit dengan mana-mana lelaki yang lebih mudah untuk bertemu atau mudah untuk berbual meluah rasa walau pun sebentar, demi keseronokan berskandal yang menjadi ketagihan. Dipuja dan dibelai demi kepuasan nafsu tanpa diketahui sesiapa.
Begitu juga dengan mak aku. Sudah hampir setahun aku bela sebagai isteri. Berikan dia kesenangan wang ringgit. Berikan dia kepuasan seks hingga dia longlai kehabisan air nafsu untuk dipancutkan dari lubang kemaluannya. Hingga kadangkala terkencing tanpa dapat dikawal gara-gara kemuncak syahwatnya. Hingga tanpa sengaja terberak kerana terlalu asyik meneran menciritkan air mani yang memenuhi duburnya. Namun, dia tetap curang kepada aku.
Dalam diam mak menjalinkan hubungan dengan seorang lelaki yang diam-diam berkenalan dengannya sewaktu kami shopping barang dapur di pasaraya. Mak gemar menghubungi lelaki itu sewaktu aku keluar menguruskan perniagaan. Juga, dalam diam mak berbual dengannya melalui whatsapp sewaktu aku ada di rumah.
Aku mengesyaki ada sesuatu yang tidak kena apabila mak selalu mematikan nada dering handphone miliknya. Membuatkan aku bertindak memindai handphone mak dan melihat apa yang dia sembunyikan dari ku. Di bawah ini adalah apa yang dapat aku copy paste dari handphone mak.
Markonah: Auntie cantik sangat. Mesti husband auntie geram kat auntie
Mak: ala biasa je mark... laki antie biasalah.. lelaki muda.. pantang sentuh sikit.. nak saje
Markonah: Auntie sgt seksi. Saya pun geram
Mak: antie ni dah tua mark... dah masuk 47 pon.. tang mana ajelah yg seksi tu oii
Markonah: Punggung auntie sangat cantik. Saya suka. Seksi.
Mak: hai mark ni... dlm byk2 bontot antie juga yg mark suka.. antie nih tak cantik ke?
Markonah: Saya tengok muka auntie pun saya sudah geram. Tudung auntie seksi licin. Malam saya tak boleh tidur fikir auntie.
Mak: takkan antie nak temankan?
Markonah: Kalau auntie boleh teman mesti lagi happy
Mak: amboi.. kalau dapat antie tu apa je mark nak buat
Markonah: Saya mahu kiss auntie. Sayang sama auntie.
Mak: amboi nak sayang2... antie ni bini org.. takut mark tak bole tahan je dgn antie
Markonah: Jangan tahan auntie. Kasi lepas saja perasaan kasih sayang.
Mak: mark nak lepas kat mana?
YOU ARE READING
Hak 3
RomanceAdakah Zurinah akan menyihir anaknya, mengguna-gunakan anaknya agar menjadi bodoh dan menurut segala telunjuknya agar dia dapat berskandal lagi dengan lelaki lain?