A kezdet 🔞

2K 3 0
                                    

Suli után gyorsan hazamentem és átöltöztem valami lazábba, és természetesen levettem a boxeremet és elindultam Dorina házához.
Ő a suli legnépszerűbb lánya és végre meghívott a házába, szóval felkészültem, jó pár gumival a zsebemben indultam el.
Nem lakott túl messze tőlem, gyorsan átsétáltam.

Dorináról azt kell tudni hogy elég magas, szőke haja van, formás feneke és hatalmas melle, amit gyakran kihangsúlyoz, V nyakú pólókkal.

Végre átértem a házhoz és becsengettem. Szinte azonnal ajtót nyitott, és egy csókkal köszöntött. Csak utána vettem észre az aprócska szexi ruhát amit viselt. Fehér, részben átlátszó volt és nem viselt alatta se bugyit se melltartót.
Na erre felizgultam és felállt a farkam, amit Dorina egyértelműen észrevett.

Felkaptam a kezeimbe, bevittem a szobájába és ledobtam az ágyra. Utána én is felmásztam és a szájára hajolva dugtam le a nyelvem a torkán.

Hamar megragadott és átfordított, és rajtam ülve, csókolni kezdett, közben a nadrágomat vette le. Utána a pólóm következett és én is letéptem a ruháját, így mindketten meztelenek voltunk.

A teste olyan dögös volt, a két melle keményen àllt, és a puncija, basszus. A farkam szét akart robbani a gyönyörű kis nyílás láttán. Fölötte hagyott egy kis szőrt egy háromszög alakban amit én imádtam. Alig vártam hogy behatolhassak oda és a nevemet kiáltva elélveztessem.

Ügy ült rám hogy a puncija hozzáért a faszomhoz, és elkezdte dörzsölni magát hozzám.
-Ne kínozz! - mondtam és erősen megragadtam a seggét, majd belemarkoltam a jobb mellébe és elkezdtem masszírozni.

Hátrébbcsúszott, és elkezdte simizni a merev faszom, majd lassan lehajolt és végighúzta a nyelvét rajtam. Ezzel már elég volt szóval a csípőjénél fogva megragadtam és a hátára raktam, majd széttártam a gyönyörű lábait.

Odaillesztettem a nagy faszomat és elkezdtem betolni. Dorina egyből elkezdett érzékien nyögni.
Hirtelen egy lökéssel behatoltam, ami egy sikkantást váltott ki belőle. Elkezdtem pumpálni, közben ráhajoltam és elkezdtem szívni a mellét. Az ő kezei a hajamba markoltak.
Olyan jó volt ahogy a faszom járt a nedves, meleg puncijában és tudtam hogy egy részem a testén belül van. A szűk punija körbeölelt és ez nagyon felizgatott.

Hamar átfordultunk és most beleült a faszomba. A hosszú haja lefolyt a feje oldalán és a melkasomat cirógatta.
A punci szőrjét kezdtem el simogatni ahogy ő elkezdett lovagolni.
Gyorsan pattogott és lehajolt a számhoz egy intenzív csókért. A nyelveink játszottak egymással miközben közeledtem az elélvezéshez.
A következő mozdulattal éreztem hogy mindjárt elmegyek szóval kihúztam magam, Anna pedig letérdelt és elkezdett gyorsan szopni.

Nagyon hamar ottvoltam és egy kiáltással belelőttem a spermám a szájába.
Nyelt egy nagyot majd kinyújtotta a tiszta nyelvét.

Folyt köv

A szex suli 18+ 🔞Where stories live. Discover now