When ı was a young boy

6 3 3
                                    

10 sene önce:

"PARK CHANYEOL!!"
Bağıra bağıra gelen bayan jung çokta umrumda değildi açıkçası. Zaten alışmış kudurmuştan beterdir derler ben her gün onun bu öfkeli sesine alıştığım için kılımı bile kıpırdatmadan yanıma gelmesini bekledim. "Chanyeol adam olduğunu görecem diye ödün kopuyor değil mi"
Sehun yine bana nutuk çekiyordu neymiş efendim konuşup ben yapmadım kamera kaydına bakalım dicekmişim. Bir aralar hakkımı yememeleri için konuşmayı çok istemiştim ama yaklaşık 7 sene önceydi ve tam konuşacakken kendimi o kadar yorgun hissetmiştim ki. Bana en kolay yol olarak görünen kabullenmeyi seçmiştim. İşte o gün bugündür her gün bu kadından dayak yerdim. Garip olanı ise ben dışında kimseye sinirlenmezdi. İnsanları da anlamıyorum ki sesini çıkarsan suç çıkarmasan suç.

"Park Chanyeol bari saklandığın yeri değiştir. Böyle hemen bulunca heyecanı kalmıyor seni aramamın" Kendince güzel olduğunu düşünüp arkaya attığı sarı saçların boka benzemiş diyesim gelmişti ama sadece gelmişti konuşup kendimi yormicaktım.
"Konuşmicak mısın yine" bana beklentiyle bakan gözlerinin neden sarı olduğunu düşünürken bana sırıtan kırmızı topuklusu kafama geçmişti bile. Yere düşen kırmızı damla bilincim açıkken hatırladığım tek şey olurken Sehunun "Gerizekalı lens takmış diyişini de duydum"

Gözlerimi açtığımda her gün olduğu gibi revirde değildim o kadar önemsenmiyordum ki artık pamuğa yazık olur diye kanayan başımı bile temizlememişlerdi. Öylece 16 kişilik odamın en rutubetli yerindeki yatak demeye bin şahit tahtanın üzerinde yatıyordum. Bugün de çok şükür Sungjaenin müdürenin en sevdiği vazosunu kırması benim başıma patlamıştı.

"Kusura bakma da senin mallığın yüzünden her gün bu haldeyiz. Hem kan görünce bayılmak nedir alış artık ilerde zorlanmazsın"
İşte yine başlıyoruz. "Sehun kapa o çeneni yoksa beynimi bu demire vura vura parçalicam bakalım o zaman konuşabilecek misin" Ayrıca doktor mu olacam sanki banane kandan. Neyse Sehunun saçmalıklarını dert edinmicektim.

Bu arada tanıştırayım hayali arkadaşım Sehun.
"Hayali falan değilim ben bi kere" "Haklısın psikiyatri de bipolar teşhisi koydular ikinci kişiliğim kusuruma bakma" Her ne kadar Sungjae bana onun yüzünden zorbalık yapıp eğer yaptığı şeyleri üstlenmezsem tüm yetimhanede deli diye adımı çıkartacak olsa da onu seviyorum. O benim bu hayattaki tek tesellim. 14 yaşıma kadar onun sayesinde gelebildim. Sahi bugün benim 14. yaşıma girdiğim gün aslında benim için pekte bir önemi yok ama Sehun çok heyecanlı olduğu için ve doğum günlerinde gördüğüm kadarıyla pasta olduğu için sakladığım ara örünümü çıkardım çekmeceden. "Ee Sehun nereye gidelim şimdi yatağımda yesem olmaz mı" açtığım paketi tam ağzıma götürürken "Saçmalama bu an özel olmalı senin için özel olan bir yere gitmeliyiz" demesiyle kalkıp yürümeye başladım. "Ulan Chanyeol sana özel bir yer dedim" diye bağırmasına şaşırdım açıkçası "Benim için en özel yere geldik zaten"

"Bu genç yaşımda kanser olacam yemin ederim. Tuvaletin neresi özel şaka mısın sen" diye bağırıp bu kadar aşırı tepki vermesine şaşırdım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bloody Moon / Chanbaek\ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin