5.

43 6 0
                                    

Nakon moje avanture po gradu došla sam mrtva umorna kući. Mame još nema. Otišla sam da odspavam malo.

Kad sam se probudila čula sam i nju. Spremile smo se i bilo je vreme da podjemo na tu večeru.

"Mama spremna sam!" Drala sam se dok sam silazila niz stepenice. Znam da mrzi kad vičem umesto da dodjem do nje i kažem joj.
"Ne viči! Ajmo da ne zakasnimo."
"Kao da idemo kod kraljice Elizabete lično..."
Udarila mi je ćušku.
"Bez tih pošalica. Denise mi je jedna od najbližih ljudi sa studija. Ona, njen muž Mark, Tony i ja smo se najviše družili. Bili su mi kao porodica. "
"Znači ti i Tony ste ko brat i sestra, jel?" Složila sam facu kao da želim da joj nagovestim nešto.
"Šta ti to sad znači?"
"Ma daj mama misliš da nisam shvatila šta se dešava? Ili si ti slepa ili sam ja prolupala. Lik se loži na tebe dvesta posto."
"Dobro nije da tu nije bilo ničega... ajde kasnimo!"

Opet je uspela da skrene sa teme. Kad god ovo radi znači da sam na dobrom putu.

Vožnja autom je bila kratka, žive dve ulice od nas.

Išla sam za mamom koja je nosila flašu vina i cveće u rukama. Bolje da smo im neku rakiju iz Srbije doneli.
Pritisla je zvono na vratima. To je to nema nazad. Sa druge strane se čulo da neko viče da se otvore vrata.

Na vratima se pojavljuje visok čovek sa kratko ošišan sa bradom.
"Dragana!"
Nisam mogla a da se ne nasmejem na način na koji joj je izgovorio ime. Presmešan im je akcenat.
Tu su se izgrlili i izljubili i onda je na mene došao red.
Majka me maltene ugurala u kuću.
"Ovo je Lana, moja ćerka."
"Drago mi je Lana, ja sam Mark."
Prijateljski sam mu se osmehnula.

Iz kuhinje je istrčala predpostaviću Denise. Zaletela se u zagrljaj mojoj majci.

"Gagaaa!!!"
"Denii moja!"
Na trenutak su zazvučale kao dve tinejdžerke.

Dok su se one grlile niz stepenice se spustio Jobe. Prišao je i meni dao blagi zagrljaj.

"Gde si nestala danas?"
"Duga priča."
"Mhm"
"Gde ti je brat?" Upitao je Mark.
"Namešta kosu."
"O gospode! Jude?!"

A onda se niz te iste stepenice spustio jedini lik koga nisam želela opet da sretnem. Moj takozvani spasitelj je stariji Jobe-ov brat!?
Videlo se na mojoj faci da sam neprijatno iznenadjena.

"Gle gle gle... kladim se da mene nisi očekivala. Jude Bellingham, drago mi je." Pružio je ruku.
Prvo sam ga gledala jer nisam mogla idalje da procesuiram a onda je nešto u meni kliknulo. Pošto roditelji nisu obraćali pažnju na nas više smela sam ovo da uradim.
"Voliš da se praviš pametan jel?" Unela sam mu se u facu.
"Obožavam."
Govno umišljeno. Odgurnula sam mu ruku ne prekidajući eye contact.

"Šta ste vas dvojica stali tu? Pustite gošću da prodje." Opet ih je Mark opomenuo.
Podrugljivo sam mu se izkezila. Jobe se samo nasmejao a Jude ostao da stoji gde i malopre.

Uveli su nas u dnevnu sobu.

"Večera će biti gotova za par minuta. Šta bi ste voleli da popijete?" Upitala je Denise.
"Belo vino." Ja iz topa.
"Takodje." Dodala je moja majka.

Denise je ubrzo donela flašu i dve čaše. Kako ih je sipala ja sam se blago okrenula i posegnula za torbicom gde su mi stajale cigare. Majka me uhvatila za ruku i približila se mom uvetu.
"Nemoj slučajno." Mislila je na cigare.

Napokon je i Denise sela i sad smo svi bili na okupu.
"I Lana kako ti se dopada grad?"
"Ne svidja mi se."
Sve oči su bile uprte u mene. Majka se pored mene zagrcnula.
"Mnogo je dosadan za moj ukus."
"A šta je to po tvom ukusu?" Ubacio se Jude.
Opet će da me smara...
"Ljudi su nekako zatvoreni, hladni. Niko ni da se osmehne na ulici."
"Uuu a ti si sva preljubazna..." Sarkastično je dodao.
"Prema onim koji su zaslužili jesam!" Odgovorila sam mu.
"Deco za ime Boga miloga!" Prekinula nas je Denise.
"Lana verovatno još nisi upoznala sve čari Birmingema. I zato imam odličnu ideju- Jude i Jobe te mogu odvesti negde u petak. Izadjite negde zajedno popijte piće... Momci malo da joj pokažete grad!"

Bolje da mi je pucala diretkno u čelo.

"To zvuči kao sjajna ideja mama! Znači Lana u petak te vodimo u provod!" Naravno da je to bio Jude. Videla sam mu podlost u očima. Ostaviće me u nekom podrumu...
Mlatnuo je Joba po ruci.
"A da da idemo."
"Divno! Hvala vam momci! Lana stalno kuka kako nema gde da izadje i kako će se ubiti od dosade."
Kako je odjednom moj društveni život postao glavni problem?

"Večera je spremna, možemo za sto."
U pravi čas.

Posedali smo tako da smo mama i ja sa jedne strane, a Jude prekoputa mene i Jobe pored njega dok su u začelja stola seli Mark i Denise.

"A škola? Jel ti se ni ona ne dopada?" Denise je nastavila sa pitanjima.
"Zahvaljujući Jobu, podnošljiva je."
"Sigurno ti se mnogo dopada čim si suspendovana prvi dan." Dodala je mama.
"Mama opet ti kažem ja sam žrtva, nisam ja kriva stvarno!"
"Istina je." Dodao je Jude.
"Objasni mi onda."
"Lana je pokušala da pomogne nekom malom kog je onaj nasilnik Jack maltretirao. Muški mu je zavrnula ruku kad je pokušao da je dodirne. A onda da ga ja nisam zaustavio udario bi je stvarno. Ako mene pitate nije fer što je ona dobila suspenziju."
"Lana jel to istina?"
"Jeste mama, to sam pokušavala da ti objasnim."
"Dobro onda, ja te neću kazniti ali nemoj da ti se ponavlja to. Ovde se takve stvari ne tolerišu."

Na trenutak se tema skrenula sa mene, ali vrlo brzo smo se vratili.

"Lana da li planiraš da studiraš nešto?" Upitao me je Mark.
"Da, ekonomiju i marketing, na univerzitetu u Madridu."
"Ideš maminim stopama?" Uz osmeh je dodala Denise.
"I Fedor i ja smo za to da studira u inostranstvu, na njoj je da izabere. A vas dvojica?" Okrenula se moja mama ka Judu i Jobu.
"Ja se nadam da ću sledeći mesec debitovati za prvi tim Birmingema." Pohvalio se Jude.
"Pa to je sjajno! I želiš li da ideš negde u inostranstvo posle?"
"Da, zašto da ne."
"Nadamo se da će obojica dobiti ugovore jednog dana." Denise je dodala.
"Kako je to smešno kad pomislim da ni Jude ni Jobe nisu zeleli da igraju fudbal kao mladji. Molio sam ih i molio ali nisu želeli na treninge. I samo odjednom bum! Žele da igraju."
"Sa svakog treninga bi mi doneo buketić cveća, nedostaje mi to. Mnogo su bili slatki!"
"Moja Lana je sušta suprotnost. Nisi je mogao naterati da udje u kuću. U jednom trenutku je tri sporta trenirala. Fedor je želeo da je gurnemo negde profesionalno košarku da igra..."
"I?" Upitao je Jude. Pogledao je u mene. Meni ova tema nije preterano draga pa sam ćutala.
Na sekudnu je nastala neprijatna tišina. On je gledao u mene a svi u njega. Moj pogled je bio ka tanjiru ispred mene.
"... ii ništa. Prestala je da trenira-"
"Khm!" Zagrcnula sam se i slučajno prekinula mamu. Dobro je.
"Jesi li dobro?" Pitala me Denise tapšući me po ledjima.
"Da da, idem samo do toaleta."
"Tu ti je druga vrata levo." Dobacio je Mark.

Osetila sam Judov pogled sve dok sam izlazila iz prostorije. Ušla sam u wc i stala pred ogledalo.
Udahnula dva puta i oprala ruke.
"Da samo mogu vreme da vratim... sve bi ovo bilo drugačije..." Pomislila sam.

Izašla sam iz wca i pored vrata na zid je bio naslonjen Jude.

𝙉𝙊𝙑𝘼 𝙐 𝙂𝙍𝘼𝘿𝙐Where stories live. Discover now