Alex

6 1 1
                                    

Alex je meno na ktoré nikdy nezabudnem. Keď si predstavím ako som sa pri každej jeho správe tešila a ako sa hovorí usmievala som sa ako "slnko na hnoji„ bol to úžasný pocit na ktorý nezabudnem. Nezabudnem ani na tie motýle v bruchu a radosť ktorú som zažívala keď mi prišlo Alex is typing... . Keď prvýkrát okolo mňa prešiel bol to divný pocit plný radostí taký ten ON JE TEN PRAVÝ ale keď som sa spamätala bol preč možno vám to príde divné ale ja som toho chlapca hľadala po celom trhu a keď som ho našla a vypýtala si od neho instagram to bol neopísateľný pocit, ktorý vám tu ani nedokážem opísať. Keď som si s ním v autobusi napísala prvé ahoj môj úsmev bol taký žiarivý že ľudia okolo si museli myslieť, že som blázon ale pre mňa to bola úžasná chvíľa na ktorú nezabudnem. Keď sme si písali na pláži a napísal mi " you are beautifle„ mala som chuť sa hodiť do piesku a kričať od radosti moje dni boli čoraz lepšie a lepšie keď som si s ním písala boli sme taký rovnaký ale možno aj taký odlišný. Moje druhé stretnutie s ním bolo úžasné aj keď sme si povedali len jedno ahoj pre mňa to bol pocit plný radosťi. A ten jeho ÚSMEV to bol úsmev s ktorého bolo vidieť, že je šťastný a že ma rád vidí. Ten úsmev si budem navždy pamätať lebo taký nádherný úsmev som nevidela. Po našom stretnutí som bola nadšená. Následne sme si napísali , že sme hanblivý a spolu sme sa na tom zasmiali. V ten deň som si asi uvedomila že ho mám rada. Ďalšie dni sme si písali mali sme rovnaké názory rozumeli sme si navzájom. Posledný deň ale všetko skončilo a ja som ho stratila. Padli tri slová, ktoré boli urýchlené a náš priateľský vzťah skončil. Keby viem, že naše druhé stretnutie je aj naše posledné tak by som sa nehanbila a rozvila by som konverzáciu. Stále si to dávam za vinu. Píše sa mi to ťažko pretože moje slzy zastaviť nejdú ale chcela som len povedať, že som stretla chlapca na ktorého nikdy nezabudnem a jeho úsmev mám uložený hlboko v srdci. Mám ťa rada s láskou Miška ❤️.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 17 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Alex Where stories live. Discover now