1.

27 1 2
                                    

אז היי קוראים לי free
אז אני אספר בקצרה מה עברתי: בכיתה א' הצטרפתי לחבורה והייתי שפוטה של מישהי שקוראים לה יעל כולן בחבורה היו שפוטות שלה, והייתי צריכה לקנות להן ממתקים כל יום אחרת הן היו מגרשות אותי מהחבורה,אז יום אחד הייתי חולה ולא קניתי להן ממתקים והן כעסו עלי אז הן אמרו שעם אני אצליח לנבוח כמו כלב עד הקצה השני של הנחל והמישהי שתהיה שם תשמע אותי אז אני המשיך להיות חברה שלהן והנחל ממש רחוק! אז לא הצלחתי אז לא היינו חברות אבל אז הן אמרו שאני יכולה לחזור להיות חברה שלהם עם אני הביא להן עוד ממתקים וכסף אז עשיתי את זה והבאתי להן משהו כמו שלוש מאות ארבע מאות שקלים! ובכיתה ב' הן שלחו לי פתק בפתק היה כתוב "אנחנו לא רוצות להיות חברות שלך יותר" שאלתי את הבנות למה והן אמרו לנו לא עשית כלום אבל ליעל כן אז שאלתי את יעל מה עשיתי לה והיא אמרה את מעתיקה ממני בציורים ובזאת גמרתי עם החבורה הזאת בגלל שהם באותו היום קרעו לי את כל הציורים ושמו מדבקה על המגירה שלי שעכשיו היא שלהן, אז בקיצור בכיתה ג' היתה לי חברה טובה שדיברה אנגלית וגם עברית, ואז הצתרפה ילדה חדשה לבית הספר שגם היא ידעה אנגלית ועברית ומהר מאוד היא המתקפה לחבורה שלנו ולא הייתה לי בעיה עם זה...,אבל הרבה פעמים שדיברתי עם החברה הכי טובה שלי הילדה החדשה הייתה פתאום מדברת עם החברה הכי טובה שלי באנגלית ולא הייתי מבינה כלום וככה זה היה עד סוף כיתה ד' וביום חמישי הכול התפוצץ אז הלכנו ליער והבאתי ערסל ומחצלת וחטיפים וכמובן שהן לא הביאו כלום והילדה החדשה קראה לי אז הסתובבתי אליה והיא לא אמרה כלום חיכיתי עוד קצת והיא עדיין לא אמרה כלום אז המשכתי ללכת והיא עוד פעם קראה לי אז חיכיתי והיא לא אמרה כלום אז המשכתי ואז בפעם השלישית הסתובבתי והיא לא אמרה כלום אז המשכתי ללכת (דרך אגב היא חייבת לי גלידה על זה) ואז היא צרחה עלי למה את לא מסתובבת שאני קוראת לך?! אמרתי סליחה וממש כמו ללכת, מצאתי מקום מוצל ומקום לתלות בוא את הערסל אבל הילדה החדשה לא אהבה את זה והיא רצתה להיות במקום עם מלא בית ולא רציתי והיא התחילה לבכות ולמרות וכמובן שכולם היו בעדה אז ברגע הזההפסקנו להיות חברות היא קרה לזה "הריב הגדול" אבל אל תבינו לא נכון שהיא לא צעקה והתבכיינה ורצתה צומת לב היא הייתה מדהימה והיא הייתה ממש ממש יפה ונחמדה! ומשהו תמיד התעורר אצלי שהייתי איתה...לא ידעתי מה זה אז פשוט המשכתי אלאה., בכיתה ה' הייתה לי עוד חברה טובה שהערצתי אותה אני לא צוחקת! עשיתי את כל מה שהיא עשתה שמעתי את השירים שהיא אוהבת וכו אז מתישהו ילדה הצתרפה לחבורה שלנו ולא אהבתי את הילדה הזאת...אז די הממ ביקשנו אותה וזה היה ממש מגעיל מצידי אני יודעת...אז היינו שוב רק אני והיא ואז היא לאט לאט התרחקה ממני והייתה עח מישהי אחרת והן נהיו זוג...כולם הכירו אותן כי הן היו הזוג בנות היחיד בבית הספר ושמחתי בשבילן אבל הייתי גם קצת עצובה וזה הזמן שהבנתי שאני מחבבת בנות...,ובכיתה ו' הייתה לי עוד חברה רעילה שתמיד השוויצה ואמרה לי כמה אני גרועה בהכול...וזה נמשך עד חודשיים אחרי כיתה ו' ואז עברתי בית ספר לדמוקרטי חדרה ומאז יש לי חברות מדהימות אבל רק חברה אחת יודעת שאני מחבבת בנות...וזהו אלה כל החברות הרכילות שהיו לי...

הסיפור של פריWhere stories live. Discover now