Floor is bang thuis,omdat haar vader haar altijd mishandeld. Ze zit altijd onder de blauweplekken. Haar moeder is pas overleden aan een hartstilstand. Floor noemt hem niet eens meer haar vader en ontvlucht altijd het huis. Op school wordt ze gepest door al haar klasgenootjes en voelt zich alleen. Ze is vaak bij haar oma en haar oma heeft geregeld dat ze naar een andere school kan.
Het is nu 4 september en de school begint weer...
Floor gaat naar een nieuwe school en is erg zenuwachtig. Als ze de klas in loopt ziet ze haar klas voor het eerst. Ze wordt hartelijk welkom geheten en voelt zich al op haar plekje. Ze gaat naast een meisje zitten genaamd Iris. Ze raken in gesprek en leren elkaar beter kennen. Er zit ook een super knappe jomgen in de klas maar ze weet nog niet hoe hij heet. De dag is voor bij en ze lopen de klas uit. Iris tikt Floor op haar schouder en zegt ik vond het super gezellig vandaag we moeten vaker naast elkaar zitten. Floor glimlacht en loopt door. Als ze het schoolplein afrijd loopt de knape jongen langs en lacht naar haar en zij lacht terug. Ze rijd door naar haar oma. Dan staat ze voor de deur en hoort ze geschreeuw. Haar vader is bij haar oma en is boos en slaat haar. Floor pakt snel haar telefoon en belt de politie. Al snel is de politie ter plaatsen. Ze adviseren Floor om buiten te wachten. Ze moet huilen als haar oma naar buiten komt. Ze heeft een blauw oog en bloed. De vader van Floor wordt opgepakt en haar oma wordt gecontroleerd in het ziekenhuis.Floor haar vader zit nu vast voor mishandeling en Floor woont nu bij haar oma. De volgende dag gaat ze naar school en ziet ze Iris weer. De bel ging en ze liepen naar binnen. In de les zag Floor het beeld weer voor haar dat haar oma geslagen werd en kreeg weer tranen in haar ogen en liep snel de klas uit. Iris rende achter haar aan. Gaat het wel vraagt ze. Nee ik denk er steeds aan. Waaraan? vraagt Iris. Floor vertelde het hele verhaal ook van haar moeder en begon weer te huilen. Iris knuffelde haar en trooste haar. De docent kwam naar buiten en wilde weten wat er aan de hand was. Iris vertelde het verhaal en vroeg of ze even een rustig plekje in de school mochten zoeken. Tuurlijk zei de docent ik kom zo nog wel even kijken. Als ze een rustig plekje gevonden hadden gingen ze rustig zitten en Iris haalde wat water in de wc. Toen Iris weg was liep de knape jongen langs en kwam bij haar zitten. Heeii zei hij en vertelde dat hij Samuel heten. Floor vertelde haar naam en vroeg wat die kwam doen. Hij vertelde dat hij er uit gestuurd was omdat hij wilde weten wat er aan de hand was en de klas wilde uit lopen. Floor vond het super lief van hem en ze raakte in gesprek. Na een paar minutjes ging samuel weer weg en gaf hij zijn nummer aan haar. Hij lachte en liep veder. Iris kwam er weer aan met een bekertje water in haar hand en ging bij haar zitten. Floor zat te dagdromen over samuel en reageerde niet op Iris. Floor halloo jhoee. Floor schrikte en zij wat is er? Je water en iris schoof het voor haar neus. Ohja dankjewel. Wat is er met jou? Vraagt Iris lachend. Floor vertelde dat samuel net zijn nummer asn haar gaf en dat ze net een super leuk gesprek hadden gehad in de tussen tijd. Iris keek Floor aan en moest lachen. Meen je dit hij is de knapste jongen van de school en hij gaf zijn nummer aan jou. Floor moest ook lachen en begon het te beseffen. Wat moet ik nu doen? Je moet hem appen zij Iris aandringend. Oke wacht ik zet hem in mijn contacten. Wat moet ik zeggen dan. Zeg heeii Samuel ik ben het Floor uit je klas waar je net mee gesproken heb zei Iris. Floor typte presies wat Iris zei en verstuurde het. Twee vinkjes hij is verzonde. Floor legde haar telefoon neer en dronk wat water. Later hoorde ze de bel en ze waren uit. Floor vroeg of iris af kon spreken en Iris vond het een goed plan.
Wat zou Samuel terug sturen?
Ik hoop dat jullie het een goed hoofdstuk vinden sorry voor dat hetveen beetje kort is. Doordat het vakantie is kan ik meer plaatsen dus deze week komt er zeker nog een deel. Comment wat je er van vond.