Pov sam
Het is 17:00 smiddags ik staar voor mij uit en denk aan Floor. Ze is zo mooi en lief heb echt zin in onze date. Na een paar minutjes onwaak ik uit mijn dagdroom en sta op. Oke wat zou ik gaan doen vandaag. Zonder dat ik het merkte zij ik dat hard op. Sam er is een festival in dat dorpje vederop misschien kan je kijken of er vrienden van je heen gaan kaj bijvoorbeeld zegt zijn vader. Oh dat is wel een goed idee ik app hem wel even. Ik pak mijn telefoon en open her gesprek tussen kaj en mij.
Gesprek tussen Kaj en Samuel
K=kaj
S=SamuelS: Heey bro ik hoorde van mijn pa dat er in de buurt een festival is heb je zin om met mij er heen te gaan?
K:Heey Bro klinkt leuk hoelaat wilde je gaan?
S: Ik dacht aan ongeveer 18:00
K: Is goed ik pak daarvoor nog wel ff maccie mee.
S: hahaha ook weer typisch jij weer je moet echt eens naar een afkick kliniek haha maar is goed tot dan.
K: hahaha ik weet ik moet afkicken maar het lukt mij niet haha maar tot zo bye mattie
Ik sluit mijn gesprek mer kaj en maak mij alvast klaar voor zometeen.
Pov Kaj
Het is 17:30 dus ik ga me maar is klaar maken. He wacht ff miss kan ik Mirella (bff kaj) Wel appen miss wilt zij ook mee. Gesprek tussen kaj en Mirella
K=Kaj
M=MirellaK: Heeii Mirel! Ik ga met sam straks naar dat festival in dat dorpje hier vederop heb je zin om mee te gaan?
M: Heeii kajtje ja klinkt leuk hoelaat wilde je gaan?
K: Ik en Sam hebben 18:00 afgesproken.
M: Oke moet ik er dan gw zelf naar toe gaan dat ik jullie daar zie?
K: Ja is goed tot zo x
M:Tot zo x
Ik sluit mijn app pak mijn spullen en rij op mijn scooter naar Sam.
Pov Mirella
Het is nu al bijna 18:00 dus ik ga maar snel mijn spullen pakken. Het is altijd super gezellig met kaj en Sam en lach in mij zelf. Ik pak mijn auto sleutels en tas. Pap ik ga met Sam en Kaj naar dat festival in dat dorpje vlak bij hun roep ik naar boven. Is goed schat heb je je telefoon? Ja die heb ik. Pak dat geld maar van de tafel en doe ze de groetjes veel plezier! Dankje pap doeiii. En ik loop de deur uit. Als ik in de auto zit word ik gebeld door kaj. Telefoon gesprek tussen kaj en Mirella
K=kaj
M=MirellaM= Hallo met Mirella
K= Heeii Mirel met Kaj. Wij zijn er al ben je onderweg?
M= Ja ik rij nu het dorp in maar moet nog wel ff een parkeerplaats zoeken
K= Is goed wij wachten voor de ingang op je tot zo
M: tot zo.
Ik hang op en zie een parkeer plek. Ik parkeer mijn auto enloop naar de ingang. Heeii zeg ik tegen kaj en sam en geef ze een knuffel. We gaan naar binnen en lopen het terijn op. Het is echt groot en druk.
Ondertussen bij Floor,dioni en Iris...... Het is druk en zijn lekker aan het feesten en de grootste artiesten treden op. Ze staan als vip voor het podium want dioni had vip kaartjes gekregen. Na even gefeest en gedronken te hebben voelt Iris zich niet zo goed en wilt ff naar de wc gaan. Floor gaat met haar mee. Ze lopen naar de wc en Floor wacht buiten. Opeens valt floor iets op en kijkt goed.
Wat valt Floor op en waarom kijkt ze goed? Wat vinden jullie tot nu toe ? Vote en comment