©2024𝚋𝚢 𝚊𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛𝚗𝚘𝚛𝚒𝚎 𝙰𝚕𝚕 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎𝚜 𝚛𝚎𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎𝚍
𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚒𝚜 𝚙𝚞𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚊 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚘𝚏 𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 & 𝚊𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛'𝚜 𝚒𝚖𝚊𝚐𝚒𝚗𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛𝚝𝚊𝚒𝚗𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚘𝚜𝚎. 𝙰𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜, 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚜 𝚎𝚝𝚌. 𝙰𝚛𝚎 𝚎𝚗𝚝𝚒𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚢 𝚛𝚎𝚜𝚎𝚖𝚋𝚕𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗, 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚘𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚙𝚞𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚌𝚘𝚒𝚗𝚌𝚒𝚍𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚖𝚍 𝚞𝚗𝚒𝚗𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕. 𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚢 𝚌𝚘𝚙𝚢 𝚙𝚊𝚜𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚌𝚘𝚒𝚗𝚌𝚒𝚍𝚎𝚗𝚌𝚎𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚒𝚜 𝚙𝚞𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚖𝚢 𝚒𝚖𝚊𝚐𝚒𝚗𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗.
"𝙉𝙊 𝙋𝘼𝙍𝙏 𝙊𝙁 𝙏𝙃𝙄𝙎 𝘽𝙊𝙊𝙆 𝙎𝙃𝘼𝙇𝙇 𝘽𝙀 𝙍𝙀𝙋𝙍𝙊𝘿𝙐𝘾𝙀 𝙊𝙍 𝘾𝙊𝙋𝙔 𝙄𝙉 𝘼𝙉𝙔 𝙁𝙊𝙍𝙈 𝙒𝙄𝙏𝙃𝙊𝙐𝙏 𝘼𝙐𝙏𝙃𝙊𝙍'𝙎 𝙋𝙀𝙍𝙈𝙄𝙎𝙎𝙄𝙊𝙉. "
• 𝘿𝙄𝙎𝘾𝙇𝘼𝙄𝙈𝙀𝙍 •
𝚃𝙷𝙴 𝙰𝚄𝚃𝙷𝙾𝚁 𝙾𝚁 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙱𝙾𝙾𝙺 𝙳𝙾𝙴𝚂𝙽'𝚃 𝙼𝙴𝙰𝙽𝚃 𝚃𝙾 𝙷𝙰𝚁𝙼 𝙰𝙽𝚈 𝚁𝙴𝙻𝙸𝙶𝙸𝙾𝙽 𝙾𝚁 𝙰 𝙿𝙰𝚁𝚃𝙸𝙲𝚄𝙻𝙰𝚁 𝙿𝙴𝚁𝚂𝙾𝙽 𝚁𝙴𝙻𝙰𝚃𝙴 𝙳𝙾𝙴𝚂𝙽'𝚃 𝙼𝙴𝙰𝙽𝚃 𝚃𝙾 𝙳𝙸𝚂𝚁𝙴𝚂𝙿𝙴𝙲𝚃 𝙾𝚁 𝙷𝙰𝚁𝙼 𝙰𝙽𝚈 𝙾𝙵 𝚃𝙷𝙴𝙼.
𝙸𝚃'𝚂 𝙰 𝙿𝚄𝚁𝙴 𝙵𝙸𝙲𝚃𝙸𝙾𝙽𝙰𝙻 𝙱𝙾𝙾𝙺 𝚆𝙷𝙾𝙻𝚈 𝙱𝙰𝚂𝙴𝙳 𝙾𝙽 𝙸𝙼𝙰𝙶𝙸𝙽𝙰𝚃𝙸𝙾𝙽 𝙳𝙾𝙴𝚂𝙽'𝚃 𝚁𝙴𝙻𝙰𝚃𝙴 𝚃𝙾 𝙰𝙽𝚈 𝙾𝙵 𝚃𝙷𝙴𝙼.
𝙴𝙽𝙶𝙻𝙸𝚂𝙷 𝙸𝚂 𝙽𝙾𝚃 𝙼𝚈 𝙵𝙸𝚁𝚂𝚃 𝙻𝙰𝙽𝙶𝚄𝙰𝙶𝙴 𝚃𝙷𝙴𝚁𝙴 𝚂𝙷𝙰𝙻𝙻 𝙱𝙴 𝙰𝙽𝚈 𝙶𝚁𝙰𝙼𝙼𝙰𝚃𝙸𝙲𝙰𝙻 𝙼𝙸𝚂𝚃𝙰𝙺𝙴𝚂 𝙰𝙽𝙳 𝙴𝚁𝚁𝙾𝚁𝚂 . 𝙸𝚃'𝚂 𝙼𝚈 𝙵𝙸𝚁𝚂𝚃 𝙴𝚅𝙴𝚁 𝙱𝙾𝙾𝙺 𝚂𝙾 𝙿𝙻𝙴𝙰𝚂𝙴 𝚂𝚄𝙿𝙿𝙾𝚁𝚃 𝙰𝙽𝙳 𝙸𝙶𝙽𝙾𝚁𝙴 𝚃𝙷𝙴 𝙼𝙸𝚂𝚃𝙰𝙺𝙴𝚂. 𝙸 𝚂𝙷𝙰𝙻𝙻 𝙱𝙴 𝙴𝙳𝙸𝚃𝙸𝙽𝙶 𝙰𝙻𝙻 𝚃𝙷𝙴 𝙲𝙷𝙰𝙿𝚃𝙴𝚁𝚂 𝙻𝙰𝚃𝙴𝚁.
𝙸𝙵 𝚈𝙾𝚄 𝙳𝙾𝙽'𝚃 𝙻𝙸𝙺𝙴 𝙰𝙽𝚈 𝙿𝙰𝚁𝚃 𝙾𝚁 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙱𝙾𝙾𝙺 𝙿𝙻𝙴𝙰𝚂𝙴 𝚂𝙺𝙸𝙿 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙳𝙾𝙽'𝚃 𝚂𝙿𝚁𝙴𝙰𝙳 𝙷𝙰𝚃𝙴 𝙵𝙾𝚁 𝚃𝙷𝙴 𝙱𝙾𝙾𝙺 𝙼𝙰𝚈𝙱𝙴 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙾𝙽𝙴 𝙸𝚂 𝙽𝙾𝚃 𝙵𝙾𝚁 𝚈𝙾𝚄. 𝙺𝙸𝙽𝙳𝙻𝚈 𝙿𝙻𝙴𝙰𝚂𝙴 𝚁𝙴𝚂𝙿𝙴𝙲𝚃 𝙰𝚄𝚃𝙷𝙾𝚁'𝚂 𝙲𝙷𝙰𝚁𝙰𝙲𝚃𝙴𝚁 𝙰𝙽𝙳 𝙱𝙾𝙾𝙺 . 𝙸 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙽𝙾𝚃 𝚃𝙾𝙻𝙴𝚁𝙰𝚃𝙴 𝙰𝙽𝚈 𝙷𝙰𝚃𝙴 𝙲𝙾𝙼𝙼𝙴𝙽𝚃𝚂 𝚁𝙴𝙶𝙰𝚁𝙳𝙸𝙽𝙶 𝙼𝚈 𝙲𝙷𝙰𝚁𝙰𝙲𝚃𝙴𝚁'𝚂 𝙰𝙽𝙳 𝙼𝚈 𝙱𝙾𝙾𝙺 𝙺𝙸𝙽𝙳𝙻𝚈 𝙶𝚁𝙰𝙽𝚃 𝚄𝚂 𝚂𝙾𝙼𝙴 𝚁𝙴𝚂𝙿𝙴𝙲𝚃.𝙸𝙼𝙰𝙶𝙴𝚂 𝙸𝙽 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙱𝙾𝙾𝙺 𝙱𝙴𝙻𝙾𝙽𝙶𝚂 𝚃𝙾 𝚃𝙷𝙴𝙸𝚁 𝚁𝙴𝚂𝙿𝙴𝙲𝚃𝙸𝚅𝙴 𝙾𝚆𝙽𝙴𝚁𝚂 𝙰𝙽𝙳 𝙲𝚁𝙴𝙳𝙸𝚃𝚂 𝙶𝙾𝙴𝚂 𝚃𝙾 𝚃𝙷𝙴𝙼 𝙰𝙽𝙳 𝙿𝙸𝙽𝚃𝙴𝚁𝙴𝚂𝚃 𝙵𝙾𝚁 𝚃𝙷𝙴 𝙰𝙴𝚂𝚃𝙷𝙴𝚃𝙸𝙲𝚂.
_________________________________________
𝙵𝙾𝚁 𝚂𝙿𝙾𝙸𝙻𝙴𝚁𝚂 𝙰𝙽𝙳 𝚀𝚄𝙴𝚁𝙸𝙴𝚂 𝙺𝙸𝙽𝙳𝙻𝚈 𝙵𝙾𝙻𝙻𝙾𝚆 𝙾𝙽 𝙸𝙽𝚂𝚃𝙰𝙶𝚁𝙰𝙼
@_𝙰𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛𝚗𝚘𝚛𝚒𝚎_516
𝙴𝙰𝚁𝙻𝚈 𝚄𝙿𝙳𝙰𝚃𝙴𝚂 𝙾𝙽 𝚂𝚃𝙲𝙺. 𝙼𝙴
https://authornorie.stck.me/story/440583/AMORE-MIO-HER-DESIRE-HIS-OBSSESSION-18
ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕚𝕟𝕘 📖
YOU ARE READING
𝙰𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚒𝚘 : 𝙷𝚎𝚛 𝙳𝚎𝚜𝚒𝚛𝚎, 𝙷𝚒𝚜 𝙾𝚋𝚜𝚜𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗. 𝟭𝟴+
Romance𝙰𝚝 𝚊 𝚅𝙸𝙿 𝚋𝚊𝚛 𝚜𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚊𝚝𝚎 20'𝚜 𝚜𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚗𝚎𝚙𝚒𝚎𝚌𝚎. 𝚂𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚏𝚕𝚒𝚗𝚌𝚑𝙴𝚍 𝚋𝚢 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚠𝚊𝚛𝚖 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝.. 𝚜𝚑�...