Metallerin birbirine tokuşma sesi ve acı dolu haykırışlar kulağımı doldururken kendimi hedefime kilitlemiş haldeydim. Hızlı adımlarla ilerliyor ve önüme çıkan kişileri üç darbede yere indiriyordum. Kuleden yukarıya aceleyle tırmandıgımda sonunda hedefime ulaşmıştım.
Kırmızı renkli bayrağın üzerinde Hyreaj krallığının sembolü vardı. Bayrak usul usul dalgalanırken büyük bir heyecanla ilerledim. Elimle kavradığım gibi büyük bir onurla bayrağı asıldığı yerden kaldırdım.
Büyük bir ses duyulunca savaşa devam eden herkes birbirinden ayrıldı ve kılıçlarını yere indirdiler.
"Karşı tarafın bayrağını ilk kapan kişinin diyara hükmedeceği emredilmişti. Ama sanırım diyara hükmedecek iki krallığımız var."
Ben anlamayarak aşağıda resmi bir şekilde giyinmiş olan adama bakarken bir an kafama dank ederek soluma döndüm. O sırada hiç beklemediğim bir manzarayla karşılaştım. Karşı kırallıktan olan Vasentino varisi yani Aaron elinde bizim krallığın simgesini taşıyan bir bayrak tutuyordu.
"İki krallığın variside aynı anda bayrağı çıkarttıkları için diyarı beraber yönetmelerine karar verilmiştir."
...
Hepinize tekrardan merhaba. Yeni bir kurguyla karşınızdayım. Bu yeni kurgumuz Taht Oyunu nu ve Benim Gibi Ölü adlı hikayemi beraber yürütmeyi düşünüyorum. Zaten Benim Gibi Ölü adlı hikayem wattpad kapatıldığı için çok okunmamıştı.
Umarım bu yeni kurgumu begenirsiniz. Hepinize görüşürüz.🥰