BÖLÜM 2

35 6 0
                                    

Sabah kalktım her zamanki gibi oflaya puflaya kalktım.Elimi yüzümü yıkadım,üstümü değiştirdim.Evimizin önünde servis beklemeye başladım.Sonra evimizin önüne bir limuzin geldi.Ben şaşkın şaşkın onları izliyordum.Bir adam bana doğru yaklaşıyordu.Ve Yanıma geldi.
"Burada Jessica isimli bir genç kız yaşıyormu?"
" Evet buyrun benim"
Dediğim anda adam beni arabanın kapalı kapısına itti,gözlerimi kapatmıştım,çok korkmuştum.ve birden kendimi arabanın içinde buldum.
"Ne , ne yaptın bana"
" Bu sadece senin yeteneğin"
" Şaka yapıyor olmalısınız"
" Hayır elini koltuktan geçir bakalım sadece onu düşün ama."
" Tamam görürüz o zaman."
Elimi uzattığım gibi içinden geçti.Bir an panikledim.O arada adam kapıyı açtı ve
"İşte geldik"
dedi.Burasıda neresiydi acaba şato gibi bir yerdi.Arkamı dönüp soru soracaktım ki adam yok oldu.Bu çok garipti Halisülasyon görüyordum.Çimlere oturup nerede olduğumu kavramaya çalıştım.Sonra yanıma yaklaştı.
"Merhaba"
"Merhaba, burası neresi biliyorsundur herhalde."
"Evet biliyorum da niye böyle bir şey söyledin"
"Ben nerede olduğumu bilmiyorum."
" Sen şuna burdasın ve buranın neresi olduğunu bilmiyormusun."
" Hayır."
" Burası büyücülük okulu buraya sadece özel kişiler girebilir."
" O zaman ben özelmiyim."
" Tabikide özelsin buradaki herkes özel."
Gülümsedim, bunu bana sadece annem söylemişti.
"Gel sana okulu tanıtıyım ve okul kitaplarını alalım."
Evet der gibi başımı salladım.Okulun her bir gizli yerini öğrenmiştim.Ay çok heyecanlıydı.Bir tane çocuk gördüm,yıkılıyo yakışıklılık abidesi.Çocuk gözlerimin içine bakıyordu.Sonra bir kapıda durduk.
"İşte burası senin Katy ile kalacağın oda"
"Her şey için çok teşekkür ederim,bu arada adım Jessica "
"Benim adım da Ariana."
"Bir şey olursa bir telefon kadar yakınım."
Odaya girdiğimde kimse yoktu yorgunluktan yere bayılmıştım.O arada kapı açık kaldığı için gelen geçen odanın boş olduğunu sanıyormuş.Sonra bir çocuk kapının açık olduğunu görünce içeri girmiş.Ve benim bu halimi görünce hemen kucaklayıp revire götürmüş.Bende kendimi yatakta buldum.O çocuk karşımdaydı ve kimdi tahmin edin tabikide o yakışıklı çocuk!!!

Büyücü HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin