1- meeting you

4 0 0
                                    

CHEMPAKA DORM
9:45 a.m

'' WEYHH ALISS ALISSSSS , aku ada news baru nak bagitahu kau niiii !! '' jerkahan ninie itu buatkan buku rujukan di tangan alisa terlepas dan menghempap kaki kirinya . '' ninieee !!! KAU TAK BOLEH NAK CAKAP ELOK ELOK KE , PERLU KE SERGAH MACAM TUU HAA ?!! sakit kaki aku nate ni lah'' ngeluh alisa sambil matanya menjeling tajam ke arah ninie yang tersenyum tidak bersalah . Perlahan-lahan dia mendekati alisa takut kalau kepala nya diketuk lagi akibat sering menjerkah nya dengan suara yang kuat.
Ninie menyentuh lembut bahu alisa . Alisa mengutip buku rujukannya yang jatuh menghempap kakinya tadi. '' Ha apa dia news baru kau tu sampai tak menyabar sangat nak bagitahu aku, kau kalau pasal budak kelas kita yang baru tu aku taknak ambik kisah . kau cerita dekat orang lain ye. '' Mata dan duduk alisa kembali seperti asal menghadap tugasannya yang perlu disubmit pada akhir bulan nanti. Ninie menarik kerusi disebelah Alisa dan menggoyangkan lengan Alisa. '' NI MEMANG PASAL BUDAK BARU,BUT NOT FROM OUR CLASS BUT FROM.... " '' em excuse is this chempaka dorm ? im new in this college n nice to meet you , i'm hana may call me as hanz. Kata kata Ninie yang terpotong tadi menyebabkan Alisa dan Ninie saling berpandangan . Alisa mengalih pandangannya dari Ninie dan memandang ke arah seorang tomboy yang bernama hanz itu . " Hanz ? but why duh ... " Alisa memegang dadanya yang jantungnya berdegup dengan kecepatan yang tinggi. AM I IN LOVE WITH HER ?!!

 AM I IN LOVE WITH HER ?!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Cɪᴘᴛᴀᴋᴀɴ Dɪᴀ Uɴᴛᴜᴋᴋᴜ [ɢxɢ sᴛᴏʀʏ]Where stories live. Discover now