A könyvesbolt csendjében egy régi könyv lapjai között rejtőző titok várta, hogy felfedjék. Aria még nem sejtette, hogy egyetlen érintés megváltoztatja az életét, és egy misztikus világba repíti, ahol a valóság és a varázslat határai elmosódnak.
Végre ennek a napnak is vége, nem vagyok olyan lány, aki bejár az egyetemre és utálja, kifejezetten imádom hiszen olyan dolgot tanulok, ami teljes mértékben érdekel és eltudok benne veszni ez pedig nem más, mint az irodalom. Egy nap nagy író szeretnék lenni, mindig is érdekeltek a misztikus történetek, a lények és minden más, ami nem valóságos. Szeretek a föld felett repdesni és elhinni, hogy ezek a lények a történetekben valóságosak.
Ami azt illeti sose szoktam elfáradni a nap végére az egyetemen viszont a mai nap nem várok semmit sem jobban annál minthogy hazamenjek, megtöltsem forró vízzel a kádat és lazítsak.
Az utcák itt mind egyformák, ugyan arra sétálok haza, elmegyek egy kávézó mellett, amit követ egy újságárus bácsi, aki mindig mosolyog, kedves óceán kék szeme összeszűkül eközben, öreg arca nagypapámra emlékeztet, nagy ősz szakálla kicsit rendezetlen, kevés haját pedig egy régi lyukas francia sapka takarja.
-Szép délutánt kedvesem -állít meg a bácsi, kedvesen mosolygok rá és vissza köszönök neki, rendszeresen beszélünk mindig jó könyvesboltokat ajánl, néha még ad pár könyvet is, amit ő olvasott ifjabb korában.
-Azt hallottam ma, hogy nyílt egy új könyvesbolt innen 2 utcányira -mondta majd elhallgatott és az irodája fele nézett, hangok hallatszottak ki a zárt ajtó mögül, de nem szólók bele sose teszem, ami nem az én dolgom jobb, ha nem foglalkozok vele...- Nagyon különleges könyveket is találhatsz ott Aria.
-Tudja esetleg a hely nevét? -kérdeztem, de láttam. hogy már elvesztettem a bácsi teljes figyelmét. Egy búcsú mosolyt vetett rám majd elindult az iroda fele.
Ahogy így jobban belegondolok még várhat a meleg vizes fürdő, gyorsan megjárom a könyvesboltot és utána mehetek haza, a vásárlás amúgy is jó kikapcsolódás nekem.
Nehéz volt, de végül megtaláltam a helyet, kívülről egy ütött kopott, igencsak renoválásra szoruló épület. A tábláján A Rejtett Polcok könyvesbolt név állt.
Ahogy beléptem a könyvesboltba, nem tudom miért, de beleszerettem a helynek nagyon különleges hangulata volt. Körbe néztem a polcok roskadoztak a régebbnél régebbi könyvektől, és a levegőben enyhe por illata terjengett. Az egyik polc mögül egy idős, barátságos bácsi bukkant fel.
-Jó napot! -köszönök a bácsinak, aki mosolyogva indul felém.
-Jó napot, kedvesem! -mondja kedvesen majd leül az asztala mögé -Ez itt A Rejtett Polcok könyvesbolt. Miben lehetek a segítségedre?
- Csak körülnéznék. Mindig is szerettem a régi könyveket, és hallottam, hogy itt különleges darabok is vannak.
-Valóban, sok ritka és érdekes könyvünk van. Ha bármiben segítségre van szüksége, csak szóljon.
Elkezdtem a polcokat böngészni, majd megláttam egy régi, faragott faasztalt a bolt sarkában, amelyen egy antik lámpa világított. Közelebb léptem és egy díszes bőrkötéses könyvet találtam rajta.
-Ez a könyv nagyon különlegesnek tűnik. -felemeltem az asztalról és a bácsi felé mutattam- Tud róla valamit?
Az idős úr közelebb lépett hozzám, hogy jobban szemügyre vegye a könyvet.
-Ó, igen, ez egy igazán különleges darab. Azt mondják, hogy tele van misztikus történetekkel és térképekkel. Egy régi utazó hagyta nálam még sok évvel ezelőtt. -szemléli a könyvet majd visszaadja a kezembe.
YOU ARE READING
Aetheria
FantasyA könyv lapjai között rejtőző titok várja, hogy felfedjék. Aria még nem sejtette, hogy egyetlen érintés megváltoztatja az életét.