Azize' nin Denizciğiyle yaşadığı temasın üzerinden günler geçmişti. O günden beri aralarında bir kaç bakışmadan daha fazlası geçmemişti. Ta ki resim derslerine kadar...
Azize de Deniz de resim seçmişlerdi. Azize 'nin resim çizmeyi pek sevdiği söylenemezdi fakat Denizciğinden haftada 2 ders bile olsun ayrılmayı istemiyordu. Bu yüzden resim seçmişti. Fakat bu resim dersleri iksinin arasında bir şeyleri kesinlikle değiştirecekti. Derse her zamanki gibi normal bir şekilde işlenirken Hatice Hoca Azize'ye açması gerek resim grubunu açıp açmadığını sordu. Fakat Azize Denizciğine olan aşkından resim grubu kurup kurmadığını bile unutmuştu. Denizciğinin o derin insanın ruhuna bakan bakışları Azize'ye resmen tüm dünyayı unutturuyordu. Azize bocalamaya başladı ve grubu açmasına rağmen açmadım dedi. Hoca tam ağzını açıp bir şey diyecekken Deniz bir anda lafa atladı. "Hocam böyle sürekli yardıma ihtiyacı olan bir başkanımız olması ne kadar kötü dedi."
Ve evet Azize sınıf başkanıydı, Deniz ise Azize ' nin yegâne yardımcısıydı. Bu ezik Azize nasıl başkan oldu demeyin sınıf hocaları demokrasiden bi haber olduğu için gözüne kestirdiği ilk iki kişiydi. Ne şanstır ki bunlarda Azize ve Denizdi.
Olayımıza dönücek olursak Azize Deniz' in dediğine gerçekten sinirlenmişti. Bu sinirle Deniz'e laf sokmaya başladı. Hatice Hoca her ne kadar ikisini de sakinleştirmeye çalışsa da Azize'nin öfkesi bir an olsun sönmek bilmiyordu. Öyle ki imkanı olsa onu bir kaşık suda boğardı. Fakat işler Deniz' in açısından farklıydı. Azize' nin kendinden emin ve agresif halleri onu gerçekten etkilemişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZYAĞEFE🔥🔥🔥🔥🔥
FanfictionBİR GARİP AŞK HİKAYESİ🔥🔥🇮🇳🇮🇳😈👳🏼♀️ Ezik bir kız olan Azize , okulun popüler kızı Yağlı'ya aşık olur. Fakat Yağlı' nın ona eskiden beri olan kini aşklarına engel olur ...