1

23 1 0
                                    

Nazywam się Camellia Bellingham taaa dobrze zgadujecie siostra tego znanego piłkarza nie nawidzę tego określenia   Każdy tak mówi   Już mnie to wkurza ludzie którzy patrzą tylko co robi moja rodzina a tym bardziej jeden z moich starszych braci czyli Jude Bellingham   Jest on starszy ode mnie o 2 lata  jest wspaniałym bratem lecz jego fani są okropni  mam też młodszego brata Jobe.  Jest młodszy tylko o rok  więc większej różnicy nie ma  kocham ich tak jak swoich rodziców są cudowni można tak powiedzieć że mam  cudowne życie lecz tak Wsumie nie jest moi bracia grają w piłkę nożną jeden w Realu Madryt a job gra Anglii   Mieszka ze swoim kolegą w apartamencie i przyjedzą do nas w wolne dni jest świetny tak zresztą jak wszyscy no a ja   Nadal nie jetsem pewna co mam robić w życiu kiedyś grałam w piłkę nożną nawet doszłam do jednego z angielskich klubów ale szybko z tym skończyłam  bo  zdiagnozowali u mnie bardzo poważną kontuzję kolana i  już po tej kontuzji nie udało mi się wrócić do piłki wtedy miałam jakieś 15 lat   I liczyłam na duża  karierę ale  coś chyba mi nie wyszło  teraz studiuje fizjoterapię  już 2 rok lubię to robić   . Mieszkamy w wielkim domu wszyscy razem rodzice  często  wyjeżdżają na delegację więc wtedy ja zostaje sama z  Belim ( tak na niego mówię od małego )  wtedy jest dość zabawnie nie kłócimy się więc naprawdę jest super nawet potrafi zrobić mi czasem śniadanie ale to czasami  . Mam też przyjaciółkę  Valentine jest bardzo pozytywną osobą już znamy się  3 lata mieszka niedaleko mnie a poznaliśmy się jeszcze w liceum jak doszła  w ostatniej klasie   To chyba na tyle o mnie czas zacząć tą historię .

Nie zapomnę tego nigdy ...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz