SELAMLARRRRRR
Yeni kurgumla geldimm bilmiyorum bu Alican Sabunsoy kurgusu çok okunurmu ama artık bakıcaz çok yazmak istedim
Bana destek olursanız sevinirim o zaman ben çok uzatmadan bölüme geçeceğim
Sizleri çok çok öptümmmm
Tarih: 21.09.2024
Saat: 00.25
~~~~~~~~~~~~~~~~"Son 5 dakika."
Mehmet şefin uyarısı ile yaptığım tatlıyı tabağa koyuyordum.
Kaptanlık oyunu vardı ve ben daha bu hafta gelmiştim.
Kendimi tanıtmak gerekirse Ceylin Kaya 27 yaşındayım ve uzun süredir aşçılık ile ilgileniyorum. 2021 yarışmacısıyım ve 2021'de ikincilik ile bitirmiştim.
Bu sezon şampiyon olmaya hırslanmıştım ve şu anda da en iyi Adana kebabı yapmaya çalışıyordum.
Süre bittiğinde ellerimi kaldırdım ardından etrafı toplamaya başladım.
Tadımlar bittikten sonra sıra kaptanlığı kim aldığını açıklamaya gelmişti. Tabi ben seçilememiştim mavi kaptanlığı Alican almıştı.
Onların grupla anlaşabileceğimi sanmıyordum çünkü Sergenler ile sürekli kavga halindelerdi.
Alican kırmızı kaptan olarak hiç beklemediğim bir şekilde beni seçmişti.
Önlüğümü giydiğimde sırayla arkadaşlarımın isimlerini elimde tuttuğum kağıda yazmaya başladım.
Tahmin ettiğiniz şekilde 2021 sezonundaki herkesi toplamıştım takımıma bir de arada 2022 sezonundan Barış da vardı.
Çekim bittiğinde dinlenme odasına geçip servislerin gelmesini bekliyorduk.
Sergen kulağıma eğildi.
"Aklın varsa o gruptan uzak dur." Diyip Alicanlar'ın gülüşüp sohbet ettiği grubu gösterdi bana.
Bir şey demeden başımı salladım.
"Alican'dan pek haz etmiyorsun sanırım."
Sergen güldü. "Kendini bir şey sanan ukalanın teki. Ayrıca sürekli hastalığını kullanıp kullanıp duruyor." Dediğinde kaşlarımı çatıp onlara baktım.
Servisler geldiğinde herkes bindi. Hasan'ın yanına oturmuştum gerçekten yakın arkadaştık.
"Eeee ufaklık nasıl geçti bakalım?"
"İyi geçti." Diyip gülümsedim ve yolu izlemeye başladım.
-
Eve geldiğimizde erkekler ve kadınlar kendi evlerine geçti.
Kızlar evinde bazıları tek kişilik bazılarıda iki kişilik odalarda kalıyorlardı. Ben yeni geldiğım için tek kişilik odaya geçmiştim.
Duşa girdikten sonra üstümü değiştirip yatağıma yatıp uyudum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şimdii burada kesiyorum. Bilmiyorum tutarmı bu fic ama tutmasını istiyorum lütfen bana destek olunnnnnTarih: 21.09.2024
Saat: 11.54
Kelime: 300Sizleri çok çok öpüyorummm lütfen ficimi okuyunnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Favorite Enemy. (Alican Sabunsoy.)
FanfictionNerden bilebilirdim ki başlarda nefret ettiğim yarışmacının hayattaki en sevdiğim kişi olacağını...