7

14 0 0
                                    

Selam dostlaer👹😉

Yine ficin kimse okumamasına rağmen yb atıyorum cünkü

Sıkılıyorum💁‍♀️

Neyse diğer bölümden devam ettiricem

__

Ve o yüz jeon jungkook

Jm:jungkook? Niye beni buraya getirdin lan

Jk:jimin nedenini sen iyi biliyorsun.

Jm:yok bilmiyorum ben neden?

Jk:konuyu dağıtmaya çalışma jimin.
Sana bir ceza vermek istiyorum.

Jm:iyi misin biz ficde falan mıyız amına koyayım dediği şeye bak ceza verecekmiş.

Jk:her şey kitapta olmuyor jimin gerçek hayatta yaşayacaksın şu anda.

Jm:görende sikeceğini falan düşünür.

Jk:onuda yaparız nereden biliyorsun?

Jm:hoşt köpek git başkasını sik neden ben.

Jk:ben tek bu bedeni sikmek istiyorum da o yüzden. Her neyse jimin-ah cezan çok güzel olacak biliyor musun?

Jm:bilmek istemiyorum sağol.

Jk:uğraştırma beni.

Jm:jungkook bir anda bana ceza vermek falan ne oluyor?

Jk:jimin hala anlayamıyor musun? Sana ceza vermek istediğimi

Jm:yok

Jk:iyi o zaman hadi gel benle.

Jm:ya uzatma kardeşim istemiyorum aaa.

Zorla kolumdan tutularak bir yerlere götürülüyorum mükemmel.

__

Jm:burası neresi amına koyayım.

Jk:sana ceza vereceğim yer jiminciğim.

Şuan jungkookun zoruyla sanırım onun evine gelmiştik ve bu da iyi şeyler olmayacağını söylüyor yani tahminim öyle.

Jungkook (şerefsiz) beni belimden tutarak kendine çekmişti hiç beklemediğim an da.

Jm:ne yap-yapıyorsun jungkook?
(Götü tutustu bununda amk)

Jk:cezana alıştırıyorum güzelim.

Jm:güzeli-

__

Yazarın anlatımı.(bol smut var dedik azcık smut eklesek bisey olmaz bence sukadacık eklicem hem.)

Jungkook hiç beklemeden jimin dolgun dudaklarıyla kendi dudaklarını buluşturmuştu jimin her ayrılmak için manevra yapsa bile jungkook kendine daha çok çekiyor dudağını daha şiddetli öpüyordu, bunun üzerine daha fazla dayanamayan jimin jungkooka karşılık vermeye başladı.

Jungkook daha fazla dayanamadan dudaklarının jiminin boynuna götürdü oraya kendi el yapımı bombalarını yaparken jimin inlemesini tutamıyor ama bir yandan da inlerken çok utanıyordu.

Jimin inlemeler arasında "jungkook yeter" desede jungkookun duracağı yoktu aynı şekilde jiminde bu durumdan iyice zevk alıyordu fakat bunun yanlış bir şey olduğunuda iyi biliyordu.

Jungkook jiminin boynuyla işini bitirmişken jimini saçından tutarak "kıyafetimi çıkar ve göğüs ucumu em." Jimin ikiletmeden istediğini yapmış, ilk olarak tişörtü yavaş şekilde çıkarıp herhangi bir yere fırlaktıktan sonra jungkookun göğüs ucunu ilk başta yalamış ardından dolgun dudağıyla ağzına alıp emmeye başlamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sikik jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin