Babanın hatası.

46 9 1
                                    

Şiddet, cinsellik, psikolojik baskı içerir, aile ve ilişki sorunları.

Daha dikkatli olacağım. Daha dikkatli olacağım.

Aklında bunları tekrar ederken elindeki çubukları sıkıca kavrayıp hızlıca yemeğini bitirdi Taehyung. Saat 5'ti. Babası bir saate işten eve gelecek, annesi ise dinlenmek için biraz uyumaya gidecekti. Annesi onu papatyam diye saçlarını sevip telefonunu eline alarak mutfaktan çıktı.

Taehyung babasını, annesini bir uygulama üzerinden başka kadınla aldattığını görmüştü. Tedirgindi, babası onun hesabına girdiğini öğrenirse ona neler yapabilirdi aklından geçiriyor kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Elleri titriyor gözünün önünden babasının o kadına yazdığı sikik kelimeler geçiyordu. Taehyung başını kaldırdı, giden annesine uzunca baktı. Ayağını sürekli sallıyor deliriyor gibiydi.

Saatli bomba gibi hissediyordu. Babasını görürse patlayacaktı.

Kapının açılma sesinden babasının geldiğini işitince ayağa kalktı, salondan ayrılıp odasına girdi. Odada bir o yana bir bu yana hızlıca saçlarını çekiştirerek yürüyordu. Taehyung sanki odaya, eve, sığmıyordu.

Jbl'i alıp son ses şarkı açarak yatağına oturdu. Gözlerini kapattı ve şarkıya odaklanırken sakinleştiğini hissetti. Omzuna dokunan el ile gözlerini kocaman açtı. Babasının geldiğini farketmediğinden korkmuştu. Kulaklığı çıkardı ve babasına baktı. Üniversite ile alakalı birkaç şey sorup gitmişti. Giderken saçlarını okşadığında Taehyung koyu sarı saçlarının ilk kez kirli olduğunu hissetmişti. Bedeninin kirli olduğunu hissetmişti. Taehyung babasının hatalarını kendisi yapmış gibi hissediyordu. Kafasını yastığına gömüp ağlamaya başladı. Birkaç saat geçtiğinde başının ağrısı onu çok fazla rahatsız ettiğinden acıyan gözlerini kapattı sakince. Yorgun gibiydi uyusa geçer gibi geliyordu ona.

Taehyung annesinin bunları bilince ne kadar üzüleceğini, mutlu sandığı ailesinin artık dağılacağını düşünüyordu. Bunlar onu yoruyorken telefonu eline alıp instagramda yeni hesap açarak birkaç rastgele kişiyi takip etmişti, gelen geri takiplerle mutlu hissediyor olsa bile babasının olan mesajlar aklına doluyor delirtiyordu onu. Böylece yorgunluktan uyuyakalmıştı.

-

kimv

♡ 10kimv Sono così triste questa sera

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♡ 10
kimv Sono così triste questa sera.
(I'm so blue this night.)
yorumlar kapatıldı.

-

-cikolatali gofret

When he called me JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin