Yatsana ben'le.

18 6 1
                                    

Sabah dört gibi uyanmış Jungkook'un beline sarılıyorken bulmuştum kendimi. Ne kadar da rahat hissettiriyordu. Ancak bir bağımız yoktu ve onu iyi tanımıyordum bile. Tam ideal tipim olabilirdi bu haliyle. Kokusu çok güzeldi. Burnumu ensesine yaklaştırmış koklamıştım saçlarını.

Sabahın sersemliğiyle gözlerimi açmaya zorladığımdan gözlerim dolmuştu. Ya da kokusu çok güzel olduğundan dolmuştu gözlerim.

Yorgun gibiydi hiçbir şey hissetmeden uyuyordu ben burnumu saçlarının arasında gezdiriyor kokluyordum onu. Aklıma kazıyasım vardı bu anıyı. Kollarımı belinden çekip onu boş yatakta bırakırken tişörtümü giyindim. Kapıyı açtığında koridorların sarı ışıkları geldi gözüme, kıstım gözlerimi. Çıktım odadan, kapıyı tamamen kapatmamıştım.

O siyah pijamalarının şortuyla çok güzel gözüküyordu.

Nefes alıp veriyor, uykulu gözlerimle geldiğim yolu geri dönüyordum evime gidiyordum. Arabamı çalıştırdım. Sabahın bus aatleri babamın uyanık olduğuna adım givi emindim. Sessizce odama geçmenin ne kadar zor olduğunu da biliyordum. Annemle karşılaştım kapıyı açtığımda.

"Taehyung sen miydin, oğlum? Ben de baban geldi zannettim. "

Babam gelmemiş miydi sabahtan beri eve? Telefonumu arka cebimden çıkarıp saate baktım. Saat 6 idi. Annem ona mesajlarının ulaşmadığını ve aradığında açmadığını söyledi. O evde yalnızdı belki de korkmuştu. Sarılmıştım ona, odasına kadar götürüp o yatağına uzandığında ben de uyumak için odama geçtiğimi söyledim. Uyuyamamıştım o sabah. Üniversite'den yeni gelmiş odama kapatmıştım kendimi. Jungkook iki gün hiçbir şey yazmamıştı, ben de yazmamıştım. Gelirken annemin sevdiği fırından çörekler almış mutfağa bırakmıştım. Annem işten gelinceye kadar yataktan çıkmamıştım. Ben geldikten hemen sonra babam gelmişti ve o da odasına geçmişti zaten.

-

taetae
Bilmiyorum ilgilenmiyorum ya

bogum
Oğlum kız taş ya bence bana gelir
Hemen anneme söylesem istemeye mi gitsek!!

taetae
Ya Bogum sendeki kafadan ben de istiyorum amına koyayım

Bogum
Bence kız beni sever
Ya senin sınıfta işte geri zekalı seni
Numarasını versen

taetae
Yok vermem oğlum benden çıkmasın
Taehyung verdi numaranı diyeceksin
Tanrı aşkına
Siktir git kendisinden iste numarasını
Daha iyi olmaz mı?
Hem adını da biliyorsun, instagramını bulsana adamım

Bogum
Salak mısın oğlum benim yazdıklarımı okuyor musun sen
Kimsede numarası yok ya onun, yeni geldi ya gruba :D
Hem de senin gruba
Keşke ben de güzel sanatlar okusaydım lan annem söylemişti dinlemem gerekti.. tiyatro da kötü değil olsun

taetae
yazıyor...
çevrimiçi

Bogum
He nerede kalmıştım
Senin numarayı Taehyung'dan aldım desem daha fazla sever beni
Sen popülersin ya
Çaktın mı

taetae
Çakmıyorum bogum
Git düz numarasını iste kızın oğlum
Ben versem ve vermesem de değişen bir şey olmayacak
Kızın beni sevmesini mi istiyorsun?

bogum
Hayır lan

taetae
tamam işte yarın git numarasını al

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

When he called me JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin