Μελίνα:
Είναι η απουσιολόγος της τάξης, 17 ετών, αλλά όχι απαραίτητα, φυτό, έχει αρκετούς φίλους αλλά όχι πολλούς κολλητούς. Της αρέσει να διαβάζει και δεν ασχολείται πολύ με τα social. Δεν της αρέσει κάποιος, ακόμα, ή μάλλον δεν το έχει καταλάβει ακόμα.Κατερίνα: μία από τις κολλητές της άννας, βέβαια λίγο πιο τρελή( με την καλή έννοια πάντα), 17 ετών, και της αρέσει ο χρήστος, (θα καταλάβεται σε λίγο για ποιον μιλάω)
Βασιλική: είναι κολλητή με τα κορίτσια, 17 ετών, και αυτή στην ίδια κατάσταση τρέλας με την κατερίνα. Δεν της αρέσει πάρα πολύ το σχολείο αλλά έχει πολύ καλούς βαθμούς. Της αρέσει η θοδωρής, (θα καταλάβεται πάλι σε λίγο)
Γιώργος: το popular και ταυτόχρονα bad boy του σχολείου, όλες τον θέλουν και είναι αρκετά έμπειρος με τις κοπέλες. Έιναι 17 ετών, και προς το παρών δεν έχει δείξει ενδιαφέρον για κάποια συγκεκριμένη κοπέλα, βέβαια πρόσφατα χώρισε( να σημειωθεί αυτό)
Χρήστος: κολλητός του γιώργου και αυτός ανήκει στην κατηγορία, bad boy και popular boy, 17 ετών, έχει εμπειρία στα κορίτσια αλλά το τελευταίο διάστημα έχει περιοριστεί αυτό και θα μάθετε σε λίγα κεφάλαια τον λόγο
Θοδωρής: κολλητός με τα αγόρια, και αυτός ανήκει στις ίδιες κατηγορίες, 17 ετών, έχει εμπειρίες με κορίτσια, και η μεγαλύτερη σχέση του ήταν 2 εβδομάδες, (προς το παρών).
Να σημειωθεί επίσης ότι τα αγόρια δεν έιναι και πολύ καλοί στο σχολείο, σε αντίθεση με τα κορίτσια.
Σοφία: τσουλάκι νούμερο 1 ( δν χρειάζεται να πω κτ παραπάνω, έχει πάει με το μισο σχολείο)
Ιωάννα: τσουλάκι νούμερο 2 και κολλητή της σοφίαςΛοιπόνν, δεύτερη ιστορία που γράφω, ελπίζω να πάει καλύτερα από την άλλη, ξέρω ότι θα έχει πολλά λάθη, αλλά παιδιά είμαι καινούρια οπότε ζητάω επιείκια😂.
Αν σας άρεσε το κασττ, πατήστε αστεράκι, και σχολιάστε ότι θέλετε, βοηθάει πολύυ
Τα λέμε στο επόμενο
Κίσιζζ💕💕