1. İlk gün

8 1 0
                                    

31.10.2024

S

abah uyandığımda gruba mesaj yazmak için yatağımın yanı başında duran masanın üzeinde duran telefonumu aldım ve whatsapp uygulamasına girdim.

Meryem: Günooo

Diye mesajımı iletdikden sonra 2 dakika geçmeden yanıt geldi.

Liza: Ay, helluoo
Liza: Nabersinizz
Cesur: slm.
Yağmur: Merhabaa
Yağmur: İyilikk, sen???
Alex: Aleykum Selamınss
Rüzgar: selemeeğ
Liza: Amann boş verin şimdi selamlaşmayı, soranda bir-birimizi tanımıyoruz sanıcak. Kızlar hemen diğer gruba gelin, söyleyeceklerim var.
Yağmur: Tamam aşko
Meryem: tammammm

Acaba kötü birşeymi oldu? Kızsal meselemi?
Liza: Aşkolarrr, akşam annemler tatile gidiyor, hemen geliyorsunuz, akşam pijama partisi yapıyoruzzz.
Yağmur: Tamam, hemennn.
Meryem: Ben pek emin değilim...
Liza: Kızımm, oraya gelip seni yolarım.
Meryem: Tamam be, geliyoruz.
Liza: yesss

Bu parti'den pek emin değilim, ve baya yorgunum.
Zamanın bu kadar çabuk geçeceği aklımın ucundan bile geçmezdi ama artık akṣam olmuştu ve ben partiye geçikmemeliydim hemde Liza gibi birinin partisine. Paltomu giyinip hafif bir make-up yaptıkdan sonra hemen Liza'ların evine doğru yol aldım.
Hava baya kararmıştı ve gerçekten çok tekindi. Bende korkuyorum. Allahtan Lizanın evi pek uzak değildi. Varır-varmaz zile bastım bir-kaç dakikadır zile basmama rağmen kimse tarafından açılmadı. Kapının açık olduğunu fark etdim ve şaşırdım. Korkumu yenip düşünüp içeri girdim. Aman tanrım, oda kim? Dönük vaziyyetde duran siyah çeketli bilinmeyen kişi. Arkasını "bööö" diyerek döndü Liza. Gerçekten onu dövmem için mantıklı birşey yapmıştı ama boş verdim. Bundan sonra ise Yağmuru beklemek icin koltukta oturmak icin Lizanı çağırdım.Lizayla oturup Yağmuru bekledik.5-6 dakika sonra Yağmur geldi.Liza şarkı açmak icin kumandayı götürdü televizyonu açdı ve şarkıyı açdı sesin yüz yaparak partiye devam ettik.Cips ve ya başka şeyler yemek icin şarkının sesin azalttık çok sıkılıyodum ama neyse. Sonra bir an bir şey fark ederim Tanrım o da ne birisi bizi gözetliyo ben çok tırsmıştım.Sonra erkekler olduğu aklıma gelir ve kızlara derim "kızlar erkekleri arayalım hadi" kızlar Yağmu ve Liza bana tamam der . Erkekleri ararız ben Alexsi Yağmur Rüzgarı Liza ise Cesuru arar hepsi gelene kadar ben korktum dan bayılırım. Alex,Rüzgar ve Cesur aynı anda kapıda olurlar. Alex çocuklar kızlar kötü durumda deyerek kapını dövün hadi der.Kızlar kapını yavaṣca acar.Alex beni yerde görür ve koşar çocuklar da telaşdan kapı açık vaziyyetde iceri girer ama kapı açık kalır sonra ise. Ben uyanırım. O zaman kapı kendiliğinden kapanır. Herkes çok kormuştu. Evden ayak sesleri gelmeke başladı

Ben o zaman korkumu yenemedim...
Neyse sonra düşündüm ki ayak seslerinin geldiği yere gidip bakmak. Bakmak icin çocuklara dedim cocuklar gelin gidip ayak seslerinin geldiği yere bakalım. Çocuklarla bakmaka gidtik.Ayak sesleri giddikce çok yakın la şıyodu. Çok korkuyodum ama yinede gidiyoduk. En önde Alex di. Evin lanbası bir anda söndü. O zaman dahada korktum. Daha sonra Yağmur merdivenlerden düşdü çok kötü bir cığlık sesi geldi [AAAAAAĞĞĞĞĞ] . Çok korkuncdu resmen korkumdan altıma yapıyodum. Sonra Yağmurun yanına doğru gitmeke başladık. Yağmur kan icindeydi ve bıcaklanmışdı. O zaman her kes ağlamaya başladı ben ise kendimi öldürmek istedim.... Ayak sesleri yok olmuşdu her kesi susturdum gercekden de yoktu. Odaları aramaka başladık. Liza tualete gitti daha sonra bir çığlık sesi daha geldi hızlıca Lizanın yananına koşarak gittik. Olamaz yerler kan icindeydi ve Liza... Ölmü!dü....
Çokca kormaka başladım icimden dedim ki "sıra bendemi" O sırada bir cığlık sesi daha Rüzgar yoktu... hemen her tarafı aradık Rüzgarı gördük ve Rüzgar yerde geber!iş vaziyyetdeydi...
Sonra Cesur ben ve Alex...

Her odaya baktık ve bi odanın kapısı kendiliğinden acıldı oraya girip baktık Alex ben önden gittik Cesurda arkadan geldi odaya baktık hic bir şey yoktu sonra ise odadan cıktık cıkınca kapı kapandı kendiliğinden ama kötü bir şey vardı Cesur orda kalmışdı ve çığlık sesi daha geldi bu Cesurun sesiydi. Bu sefer o kadar korttumki Alexse sarıldım daha sonra ise evden sesler geliyordu bu ses tanıdıdık bi sesdi ama Liza,Yağmur,Cesur değildi deyişikdi ses bize emr veriyodu emrlerinin hic birin yapmadık bilerek düşüne biliyomusunuz konu nerden nereye geldi. Daha sonra ise bir emr verdi ikimizide aynı odaya gittik o odada kanlar vardı parmak izi falan vardı kısacası mide bulandırıcı fotoğraflar vardı. O zaman midem o kadar bulandı ki kendimi kanlı yataka atdım bir an Liza nın (imdattttttt) diye sesi geldi nerden geldiğin anlamımıştım ama kapı kilitliydi Liza olamazdı ama onun sesiydi neden mi çünki Liza öl!ü...
Farkındasınızsa Alexse aşıktım ve bir odada başbaşaydık ama kurtulmaktan başka hiç bir şey yapamıyoduk. Sonra bir cığlık daha ama kimse ye bir şey olmadı kimseye derken Alexle bana.

Bu bir ipucuydu galiba çığlık sesi yani.
Alexse bunun bir ipucu olduğunu söyledim. Alex bunu doğru buldu ve her tarafı aradık daha sonra kağıt bulduk kapının arasında. Kağıtta bu yazıyodu "kormayın arkadaşlarınıza bir şey olmadı" o zaman biraz da olsa sevindik.
Peki ya çocuklara ne olmuştu? Anlam veremedik ama daha korkumu yenememiştim...
Hayatda en korttuğum şey bu ola bilirdi.
Eger yaşasak bunu asla unutmayıcam.
Unutmak istiyeceğim ama asla.
Alexle her tarafı yine aradık hiç bir şey bulamadık malesef sonra Yağmurun geliyorummm diye sesin duydum Yağmur kapını dövdü yada Yağmur değildi bu sefer.

Korkumu yendim ve açdım kapını gercekden Yağmur iceri aldım ama Yağmur neden garipdi robotda ola bilir sonra elinde silah gördüm bana vuruyordu ama Alex benim icin kendini silahın önüne atdı.... bir çığlįk daha Alex icin baya ağladım Alexxxxxxx Alex sessizce "korkma ama seni seviyorum" dedi...
Gercekden deprosyona girdim tek kalmıştım Yağmurun robotunu Alex gibi görüyordum o derece yani Alexse o kadar aşıktım ki bu günü sıradan bir gün sanıyodum ama değildi keşke....
Bütün hayallerim hayatım mahv oldu  gecenin on iki siydi vakt ne kadar hızlı geciyo her saniye ne olacağı bilinmiyo hala deprosyadaydim  Yağmur gittikce bana yaklaşıyodu arkasında pil yeri var onu sökmeye çalıştım ve kazandım kazandığıma rağmen hala Alex ve arkadaşlarımı özlüyodum sonra uykum gelmeke başladı kanlı yatakta yatmak zorundaydım yattımda sabah oldu arkadaşlarım ve Alex başımdaydı ve bir an uyandım tertemiz hala yanımdaydılar hesi bana bir anda dediki... "şakaaaa" bende sordum peki ya ayak sesleri kime ait Liza dedi "bir kuzenime" kuzenin gösterdi gercek bunu asla unutmuyacağım dedim arkadaşlarım dışarı cıktık gezintiye araba yolundan gecerken hepimizi araba vurdu Alex arabaya en yakınıydı o yüzden Alex gercekten ölmü!tü  gözümüzün önünde Alexsi mezara gömdüler...
O zaman işte ben komalık oldum sevgim den komada bir beş yıl kaldım vakt gercekten çok hızlı geciyor....

Pijama PartisiWhere stories live. Discover now