Cerc 2

33 2 6
                                    

23.09.2024 - 29.09.2024

Pauză: 30.09.2024 - 06.10.2024

Bună! Și Bine v-am regăsit la al doilea cerc din acest club! Din păcate revenim cu un membru în minus, dar cu capul sus mergem înainte:).

Sper că ne vom distra și în acest cerc!

Înainte să începem, țin să menționez încă o dată regulamentul și informațiile necesare! Penteu orice întrebare vă stau la dispoziție.

Înainte să trecem la nota cele importante, aș dori să vă adresez on întrebare ai chiar îmi doresc să primesc un răspuns:

Doriți să facem un grup de chat pe Instagram? Sau așteptăm până când suntem mai mulți?

Notă de Informare

1. In acest club nu există grupuri, voturi sau cartea săptămânii ori cartea specială. Lectura este plăcută atunci când merge cursiv.

2. Un cerc durează o săptămână, urmat de o săptămână de pauză. În cazul in care suntem foarte mulți membrii, vom prelungi perioada pe două săptămâni.

3. Lecturile nefinalizate in timpul cercului, se pot finaliza în săptămâna de pauză, însă în acest caz se pierde și dreptul la pauză.

4. Vă puteți înscrie cu mai mult decât o carte (maxim trei).

5. Vă puteți înscrie și în calitate de cititori, fără o carte.

6. Se ia în considerare și prologul, însă aș dori să citiți și cele două capitole pe lângă.

Regulament

1. Se citesc câte două capitole de la fiecare carte înscrisă. Dacă vă place mult o anumită carte, puteți să mai citiți încă un capitol. Dar vă rog să menționați acest lucru când mă anunțați că v-ați terminat partea de citit.

2. La sfârșitul fiecărui capitol citit, se lasă un comentariu lung de câteva rânduri cu sfaturi, păreri, critici, dar din care să reiasă că ați citit capitolul respectiv. Reproducerea sau copierea altor comentarii și postate drept comentariu propriu, vor fi șterse de către autor și vinovatul se va alege cu un punct de penalizare.

3. La începutul comentariilor, vă rog să lăsați tag-ul #Coltul_de_Lectura_Cerc2 pentru a vă putea găsi mai ușor.

4. Indiferent dacă ați mai citit cartea colegului/colegei o dată, va trebui să o mai citiți încă o dată. Dar aveți și posibilitatea de a nu o face, însă în acest caz trebuie să vorbiți cu autorul respectiv și să îi citiți o altă carte. (Acest lucru mi-l veți semnala și mie).

5. Dacă doriți să vă retrageți din clubul de lectură, semnalați asta in privat pe Instagram, înainte de începerea cercului. In cazul in care cercul s-a început și vi s-a citit din cartea, vă puteți retrage doar atunci când ați terminat și voi de citit.

6. In cazul in care cineva lasă comentarii de hate, copiază și repostează comentarii de parcă ar fi opinii proprii, nu își termină tura de citit sau are abateri, va primi puncte de penalizare. La trei puncte de penalizare, membrul respectiv va fi eliminat din club și pierde dreptul de a se înscrie din nou.

7. Ca să vă fie mai ușor, realizați o listă de lecturi pe profilul vostru cu titlul Colțul de Lectură, unde să adăugați toate cărțile acestui club.

Membrii acestui cerc:

1. Fluturi pictați scris de Stellaxdh16
2. Lasă-mă-mi place! scris de GabizzaCh
3. Dezordine sentimentală scrise de OnlyMeAndStories
4. Doar pentru inima ei scris de user76442248

Vă urez lectură plăcută și să ne citim cu bine! ❤️

Colțul de Lectură Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum