Bölüm 2

68 8 23
                                    

Satır aralarına yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfffeeen💗İyi okumalar.
--------------------------------------------------------------

"Lan,ne yazacağım!"

"Evet seni kocam yapmaya karar verdim de!"

"Of salak mısın Kaan!"dediğimde kafasına bir şaplak geçirdim.

"Ya ne yazacaksın kızım!Lan,bu nasıl öğrendi profilinde gezdiğimizi?"

Gözlerimin fal taşı gibi açılmasıyla tekrardan Barış'ın hesabına baktım.Tek tek tüm gönderilerinde gezindikten sonra bir fotoğrafını beğendiğimi gördüm.

"Lan!Beğenmişim!Fotoğrafını beğenmişim!Hepsi senin yüzünden çingene!"

"Ben ne yaptım lan!Elimden çekiştiren sensin!"

"Sus şimdi çarpacağım ağzın-"

Telefonumun çalmasıyla sözüm yarım kalmıştı.Son 10 dakikadır ne yaşadığımı bilmiyordum.Şok içindeydim.Rüya olmasını umuyordum -sanırım-.

"Kaan...Kaan arıyor!"

"Aha,aç!Aç hemen Saye!"

"Of dur panikledim!"

Derin bir nefes aldığımda telefonu açtım.İlk ses veren taraf Barış olmuştu.

"Alo?"

"Efendim?"dedim sesim titreyerek.Derin bir nefes aldım.

"Nasılsın?"

"İyiyim,sen?"

"İyiyim çok şükür.Şu randevu işini halledelim diyorum?"

"Ne randevusu?Ne zaman?"

"Hani arabama çarptın...borcunu benimle yemek yiyerek ödeyecektin...hatırladın mı?"

"Ha sen şey diyorsun...hatırladım hatırladım."

"Ne zaman uygun senin için?'

"Hafta içi restorana gidiyorum.Yarın da cuma zaten.Büyük bir ekip gelecek yemek için yarın.Cumartesi olsa?"

"Tamamdır o zaman.Benim için de uygun.Konumunu at,akşam saat 7'de seni gelip alacağım."

"Konum?Ha tamam.Atarım.Görüşürüz."

"İyi geceler,Saye."

Telefonu kapattığımızda ellerim titriyordu.Heyecandan mı,yoksa gerilmekten mi böyle olmuştum anlayamamıştım.

"Ne dedi ne dedi?"

"Cumartesi akşam saat 7'de beni alacakmış..."

"NE GİYECEKSİN!"diye bağırdı Kaan.

"Salak bağırma!Bilmiyorum of!"

"Saye çok güzel olman lazım.Barış Alper Yılmaz'la yemek yiyeceksin kızım!"

"Ay abartmasana be!Futbolcuysa ne yapalım yani?"

"Sen yemin ediyorum en büyük gerizekalılardan birisin."

"Naptım yine ya?"

"Saye,Barış Alper diyorum kızım!Sen nasıl spor spikerliği kazandın amına koyayım!"

"Ya ne alaka!Tanımak zorunda mıyım Kaan?"

"Tanısan iyi edersin.Çünkü yakında kocan olacak!"diye bağırmasıyla ayağa fırlayıp kendini odasına atması bir oldu.Arkasından ne kadar yastık fırlatsam da hepsi boşaydı.

"Salak çocuk!"

Daha fazla oturmamaya karar vererek telefonumu alıp odama geçtim.Yatağıma kendimi atar atmaz düşüncelerimin arasında uyuyakaldım.

HucesteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin