bölüm-3

22 6 4
                                    

Selamlar, satırlar arası yorum bırakın lütfen.
Oy sınırı 10 oylamadan geçmeyinnn.
Şikayet veya değişiklik isterseniz hemen söyleyin. Şey yapmayı düşündüm fikrinizi sorayım. Yunusun sevgilisi olarak Berkan veya keremi yapıp yunusu tuğçeyle yapmak gibi. Bunu onaylarsanız önümüzdeki bölümler öyle olur.

LÜTFEN FİKRİNİZİ YAZIN ÇOK İHTİYACIM VAR.

Sabah alarmın iğrenç sesi ile gözümü açmıştım. Hazırlanıp direkt yola çıktım ve şu uçsuz bucaksız İstanbul trafiğinde ofise ulaşmaya çalışıyordum. Bir yandan ise gloss tazeliyordum. I am just a girl😍. Trafikte gıdım gıdım ilerleyerek sonunda ofise varmıştım. Herkese bi günaydın çaktıktan sonra odama geçtim.

-

Şu lanet olası erkeklerin kadınları aldatmaktan ne zaman vaz geçeceğini sorguluyordum. Böyle bi dosya mı olur ya. Kadının teyzesiyle aldatmak ne. Az daha yaratıcı ol sikik beyinli ya. İğreniyorum şu boşanma davalarından. Ama Osman amca sağolsun çoğunu bana yıkıyor.

Dosyalara biraz daha göz gezdirdijten sonra öğle molasını kaçırdığımı fark ettim. Ardından da karnımın açlığını. İşinde bitmişti o yüzden çantamı toparlayıp ofisten çıktım. Normalde daha çok kalmam gerekiyordu ama stajer olduğum için çok yüküm yoktu.

Asansörden inerken hemen bi kendimi süzdüm. Kahve rengi mini etek üstüne siyah basic bi crop ve etekle kombinlediğim blazer ceket ile müthiş gözüküyordum. Ayakkabılarım ve çantamıda unutmamak gerekiyordu 4 ay falan aç kaldım da.

Asansöz otoparka ulaştığında arabama doğru yöneldim. Telefonumu çıkartıp Ezgi'yi aradım. O olmadan birşeyler yapmak sıkıcı geliyordu. Çok geçmeden açtı.

"Efendim bebeğim."

"Yemek yemeye gidiyordum senide alayım diyecektim."

"Yunuslayız biz sen gel konum atıyorum hemen." Göz devirmeden edememiştim. Ezgi'yi elimden almış gibi hissediyordum.

"Gerek yok teşekkür ederim." Soğuk çıkmıştı biraz sesim.

"Yaa Ecee yapma şöyle." Çok şirin bi sesle söylemişti.

"Barışta geliyo yalnız kalmazsın gel baldız." Arkadan duyduğum Yunusun sesi ile gülmüştüm. Ezgide utançla kıkırdamıştı.

"İyi geliyorum." Dedikten sonra kapatmıştım telefonu.

Tabii ki Barış var diye gitmiyordum. Ama o olmasa da gitmezdim. Çifte kumrular un yanında tek kalmak. Kulağa iğrenç geliyor.

-

Çok geçmeden mekana gelmiştim. İçeriye girip bizimkinlere doğru yürüyordum. Barış çoktan gelmişti. Karşılarında tek başına oturuyordu.

Masaya ulaşıp yanındaki boş sandalyeye kuruldum.

"Selam" dedim. Barışın üzerindeki gözlerini hissediyordum.

"Selam" çifte kumrular dan ses çıkmıştı.

Deniz kenarı bir mekandı günbatımına denk getirmiştik tam. Mükemmel bir manzara vardı. Barış bu bakışlarımı fark etmiş olacak ki

"Sen buraya gel istersen." Dedi yüzündeki tatlı gülümseme ile.
Tatlı mı??
Ayy sende ne var tatlı.

"Olur mu ki" dedim
Dememle ayaklanması bir olmuştu.
Yüzümde ki gülümseme ile kalktığı yere oturdum.

"Teşekkür ederim." Dedim. Güzel gülüşü ile göz kırptı. İçimde birşeyler uçuşuyordu ama.
Kızım görende saf bişeysin sanar.
Neden öyle dedin ki.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ateş parçaları /BAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin