"ᴛʜᴇ ʀᴇsᴄᴜᴇ"
*ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ*
ʏᴏᴜ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ʜᴏᴡ ɪᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴊᴜsᴛ ɪɴ ʏᴏᴜʀ ʀᴏᴏᴍ ᴡʀɪᴛɪɴɢ ɪɴ ʏᴏᴜʀ ᴅɪᴀʀʏ ᴀʙᴏᴜᴛ ʙᴇᴄᴏᴍɪɴɢ ᴀ ᴘɪʀᴀᴛᴇ ᴏʀ ᴄʟᴏᴛʜᴇs ʏᴏᴜ sʜᴏᴜʟᴅ ʙᴜʏ sɪɴᴄᴇ ʏᴏᴜ ʜᴀᴅ ᴀ ʜᴀʟғ ᴏғ ᴍᴏɴᴇʏ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ʏᴏᴜ sᴀᴠᴇ sᴏᴍᴇ ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ ɢᴏ sʜᴏᴘᴘɪɴɢ.. ʙᴜᴛ ᴀs ʏᴏᴜ ғɪɴɪsʜᴇᴅ ᴀ ʟᴏᴜᴅ ᴋɴᴏᴄᴋ ᴡᴀs ʜᴇᴀʀᴅ ᴀᴛ ʏᴏᴜʀ ᴅᴏᴏʀ ᴡɪᴛʜ ɪᴍᴍᴇᴅɪᴀᴛᴇʟʏ sᴛᴀʀᴛʟᴇᴅ ʏᴏᴜ ᴀs ʏᴏᴜ ᴘᴜᴛ ᴀᴡᴀʏ ʏᴏᴜʀ ᴅɪᴀʀʏ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴛᴀʙʟᴇ ᴀs ʏᴏᴜ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅ ʜᴇᴀʀ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴡʜɪᴄʜ ᴡᴀs ᴀ ᴍᴀʟᴇ ᴀɴᴅ ᴀ ғᴇᴍᴀʟᴇ... ᴀs ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ᴏᴘᴇɴ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ɪᴛ ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ɪᴛsᴇʟғ ʀᴇᴠᴇᴀʟɪɴɢ ɴᴏɴᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴄʀᴏᴄᴏᴅɪʟᴇ ᴡʜɪᴄʜ ᴍᴀᴅᴇ ʏᴏᴜ sᴛᴀʀᴛʟᴇᴅ ᴀɴᴅ ʙᴀᴄᴋ ᴀᴡᴀʏ ᴜɴᴛɪʟ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴀɢᴀɪɴsᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴇᴅ... ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ᴍᴏᴠᴇ ᴀs ʏᴏᴜ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴛᴡᴏ ᴘᴀɪʀs ᴏғ ᴀʀᴍs ᴡʀᴀᴘᴘᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴀʀᴍ ᴋᴇᴇᴘɪɴɢ ᴛʜᴇᴍ ᴏɴ ᴛʜᴇ ʙᴇᴅ ᴀs ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ᴍᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴘᴀɴɪᴄᴋ, ᴀʟʟ ʏᴏᴜ ʜᴇᴀʀᴅ ᴡᴀs sᴏᴍᴇ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ʙᴇғᴏʀᴇ ʏᴏᴜ ɢᴏᴛ ᴋɴᴏᴄᴋᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴀs ʏᴏᴜ ᴍᴜᴛᴛᴇʀᴇᴅ "ɪ'ᴍ sᴏʀʀʏ ᴠɪᴠɪ"..
ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ ᴏᴠᴇʀ...
ʏᴏᴜʀ ᴘᴏᴠ
ᴀs ɪ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴡᴀᴋᴇ ᴜᴘ ɪ ʜᴇᴀʀᴅ ᴍᴜʟᴛɪᴘʟᴇ ᴠᴏɪᴄᴇs ᴀɴᴅ ᴡʜᴀᴛ ɪ ғᴇʟᴛ ʟɪᴋᴇ ᴄʜᴀɪɴs ᴡʀᴀᴘᴘᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴍʏ ᴡᴀɪsᴛ ᴀɴᴅ ʜᴀɴᴅs sᴏ ɪ ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ᴍᴏᴠᴇ ᴀs ɪ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴡᴀᴋᴇ ᴜᴘ ɪ ᴄᴀᴍᴇ ɪɴ ᴠɪᴇᴡ ᴊᴜsᴛ ᴛᴏ sᴇᴇ 5 ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴛʀᴀᴘᴘᴇᴅ ɪɴ ᴀ ᴄᴀɢᴇ, ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs sᴏ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ᴄʀᴏᴄᴏᴅɪʟᴇ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ɴᴏʙᴏᴅʏ ʙᴇʟɪᴇᴠɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ ᴅɪᴅ ᴀ ᴄʀɪᴍᴇ ᴡʀᴏɴɢ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ ᴅɪᴅ .... ᴀs ʏᴏᴜ ᴢᴏɴᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴛᴏ ɴᴏᴛ ʜᴇᴀʀ ʙᴜᴛ ᴏɴʟʏ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ sᴇɴsᴇ ᴛᴏ ʜᴇᴀʀ ʏᴇʟʟɪɴɢ sᴏᴜɴᴅs ʟɪᴋᴇ.. ᴠɪᴠɪ! ʏᴏᴜʀ sɪsᴛᴇʀ.
ᴀs ʏᴏᴜ ғɪɴɴᴀʟʏ ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ᴇʏᴇs ᴛᴏ sᴇᴇ ᴄʀᴏᴄᴏᴅɪʟᴇ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴠɪᴠɪ ᴀs ʜᴇ ᴜsᴇᴅ ʜɪs ʜᴀɴᴅ ᴛᴏ ᴄᴏᴠᴇʀ ʜᴇʀ ᴍᴏᴜᴛʜ..
YOU ARE READING
Yandere straw hats (yandere straw hats × vivi's!sister)
Short Storyvivi rescues her country and her sister but what happens when she wants to become a pirate ?