OSTRZEŻENIE
O TREŚCIACH
EROTYCZNYDrodzy czytelnicy,
książka zawiera wiele treści o charakterze erotycznym. Jest przeznaczona wyłącznie dla osób pełnoletnich
***
JASMINE
Theodore Jefferson
Wszyscy mężczyźni chcieli być tacy jak on.
Każda z kobiet marzyła, żeby spędzić z nim noc.
Był bez wątpienia najpotężniejszym człowiekiem w USA.
Na przestrzeni swojej kariery zarobił miliardy dolarów, ale to, czym się zajmował, było owiane tajemnicą.
Jego bogactwo było jednak niczym w porównaniu z jego ciałem.
Jego sylwetka wprawiłaby w zakłopotanie nawet greckich bogów.
Pojawiał się
na okładkach magazynów od Berlina po San Francisco.
Jego charyzma wykraczała daleko
poza jego wygląd.Był zagadką, enigmą.
Nikt nie był pewien, gdzie mieszka.
Czy był żonaty, czy miał dzieci?
Paparazzi, którym udało się podejść bliżej, nagle znikali.Jakie tajemnice skrywało to stalowe, niebezpieczne spojrzenie?
,,Jasmine, otwórz drzwi! Natychmiast!".
Głośne pukanie do drzwi poderwało mnie na równe nogi.
Odrzuciłam na bok kopię magazynu Time z twarzą Teodora Jeffersona na okładce.
Wzdrygnęłam się. Doskonale znałam głos osoby dobijającej się do moich drzwi. Wcielenie diabła.
Zebrałam siły i otworzyłam drzwi mieszkania. Uśmiechnęłam się szelmowsko do właściciela i usiadłam na fotelu, wiedząc, że w najbliższym czasie nie będzie miał zamiaru wyjść.
,, Ty też powinieneś usiąść. Nie musisz zachowywać się jak gość "
Usiadł na sofie przodem do mnie. ,, Kiedy zamierzasz mi zapłacić?".
To tyle, jeśli chodzi o uprzejmości.
,,Alex, znasz moją sytuację. Straciłam pracę, a pieniędzy ubywa. Nie mam ani grosza na koncie bankowym'', powiedziałam, marszcząc brwi.
Nigdy w życiu nie pomyślałabym, że spotka mnie coś takiego.
Zarabiałam świetnie, pracując jako szefowa kuchni, ale ten dupek, mój manager, zagroził, że mnie zwolni, jeśli nie pójdę z nim do łóżka. Wzdrygnęłam się na myśl o jego bezduszności, współczułam tylko jego niewinnej żonie, która nie miała o niczym pojęcia.
CZYTASZ
Gdy zapadnie noc
RomanceJasmine Gibson znalazła się w trudnej sytuacji. Jej konto bankowe jest prawie puste, nie ma pracy, a rodzina odwróciła się od niej, bo odrzuciła męża, którego dla niej wybrali. Dlatego kiedy tajemnicza kobieta kontaktuje się z nią w sprawie pracy za...