0.1

5 1 0
                                    

Başlama tarihinizz??

Hastaların tahlil sonuçlarına bakarken kapı çaldı."Kim geldi acaba?" Diye mırıldanarak Bilgisayarı kapatıp kapıya doğru ilerledim kapıyı açtım.

Ezgi gelmişti. Sarıldık nasılsın fasılları falan filan elinde 3 bilet olduğunu gördüm. Ayakkabılarını çıkarıp içeri geçti, "aşkım onlar ne bileti?"
Ezgi şaşkın ve mutlu bir ifadeyle bağırdı. "Kızım Galatasaray maçına bilet buldum!"

Şaşkınlıkla kalakaldım evet istersek önceden de giderdik ama işler çok yoğundu ve bir türlü fırsat bulamıyorduk.

Ezgi  işten arkadaşım. Bu haberi duyunca çok sevindim çünkü ben fanatik bir Galatasaraylıydım.
Şaşkın bir şekilde "Sen ciddi misin Ezgi, ne diyorsun mükemmel bi haber de ama"

"Noldu güzelim?" Elindeki 3 bilete baktım ve Ezgi'ye "3. kişi kim?" Cevapladı "Ha o mu benim arkadaşım için Zeynep Mardin'den geldi."

"Ha anladım o zaman yarın gidiyoruz o halde" gülümseyerek "Evet tatlım yarın gidiyoruz."

İçeri geçtik film izledik ,telefondan takıldık ,yemek falan yiyip uyuduk yarın önemli bir gündü sonuçta:)

Uyandık hastaneye gitmek için aşağı indik arabamı çalıştırdım ve yola çıktık Ezgi sessizliği bozdu "Kızım çok heyecanlıyım aylardır hiç maça gidemiyoruz."

Bende gözümü yoldan ayırmadan "Aynen kuzum ya iş çıkışı eve gelip formaları alırız ,ordan Zeynep arkadaşını da alıp geçeriz stada."

"Yok İnci ben formaları aldım bile çantada hazır." İkimizde gülmeye başladık. Ezgi benden daha heyecanlı gibiydi. Hastaneye vardığımızda odamıza geçtik.

                                               🦁

Sonunda hastaneden çıkmıştık. Formaları hastanede giyip çıktık, ordan Zeynep'i almaya gittik. Zeynep aşağı inip arabaya bindi "Hoşgeldin Zeynep, İnci ben"

Gülümsedi ama samimi değil gibiydi çok takmadım. "Hoşbuldum İnci Ezgi bahsetti senden memnun oldum."
Cevap verdim "Bende Zeynep"

Stada vardığımızda biletleri verip giriş yaptık.

Tam oturacaktık ki omzuma bir el dokundu arkama baktım  "Siz kimsiniz" hafif gülümsedi "Nasıl tanımadın manolya" kim benim takma ismimi bilirdi ki? Bi anda şaşırdım "Alaz?"

Sizce nasıldı?

Evet biraz kısa oldu belki ama daha uzunu gelecektir.

3 yorum  ve 5 oy gelirse yeni bölüm gelecektir

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GALATASARAY MAÇI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin