love city

3 3 1
                                    


Jisung 11 katlı binaya doğru yürüdü ve iç çekti. Sonunda kendi başına yaşayabileceği için rahatlamıştı. Liseyi yeni bitirmişti, ailesinin evinin dışında kalmak için bir yer bulması gerekiyordu. Taşınması ucuz, okula yakın bir site bulmuştu.

Ev sahibi onu dışarda bekliyordu. Neşeli bir sesle "Sen yeni kiracı olmalısın, hoş geldin!" dedi. Sürekli gülümseyen tatlı yaşlı bir kadındı. Kadın ona anahtarları verdi. Yaşlı kadının ona seslendiğini duyduğunda 7. kattaki dairesine doğru ilerliyordu.

"Hm?", arkasını döndü. Kadın onda doğru yürümeye başladı.

"Sana bir şey söylemem lazım! Çoğu kiracının buradan gitme sebebi komşundu, çünkü o... gürültücü. Çok üzgünüm, fakat gerçekten bu konu hakkında yapabileceğimiz herhangi bir şey yok. Babası güçlü bir avukat, yani onu dava açmadan kovamazdık.

Jisung gülümsedi. "İyi olmalı, ama söylediğin için teşekkürler!"

Kadın tekrar gülümsedi. Henüz gitmeyeceği için rahatlamıştı. Jisung, ağırlıklı olarak kıyafetlerden oluşan valizini asansörden koridora çıkardı. Gürültücü komşusunun dairesini geçene kadar yürüdü ve durdu. Kapısına baktı ve herhangi sıradışı bir şey olmadığını fark etti ve omuz silkti. Olmasını beklediği gibi değildi, ama ev sahibinin komşusunu tarif etme şekli, evi hakkında bir şeylerin farklı olacağını varsaymasına neden olmuştu.

Anahtarlarına uzandı ve kapıyı açtı. Eşyalarını içeri attı ve yatağın üstüne zıpladı. İç çekti, geziden sonra yorgunluktan bitmişti. Hızlı bir duş alacağım ve sonra uykuya.

Duşa girdi, sıcak suyun kaslı vücudunda süzüldüğünü hissetti.

Duştan çıktı ve valizindeki kıyafetlere uzandı. Pijamalarını giyip yatağa uzandı. Yarın kalkıp çalışmaya başlaması gerekiyordu. Sonunda gözlerini kapattı ve uykuya daldı.

"S-siktir!"

Jisung acıyla uyandı, sese şaşırmıştı. Bu neydi böyle? Birkaç dakika sonra başka bir ses daha duydu.

"A-ah! Bu çok iyi h-hissettiriyor!" Yakında bir yerden geldiğini duydu. O zaman aydınlandı: komşusunun dairesinden geliyordu.

B-bu birinin inlemesi miydi? Gerçekten yapıyorlar mıydı? Ve tam olarak odasının yanımda mı?

Jisung geri yaslandı, fakat duvarın ardından gittikçe daha fazla inleme sesi geldiğini duydu. Uyumak çok zordu. Nihayet kulaklarını yastıkla kapatıp uykuya daldı. Fakat duyduğu inlemeler rüyalarını daha az aile dostu yapmıştı.

Sonraki sabah dün geceden dolayı hala yorgundu. İşi için kıyafetlerini giydi ve komşusundan kaçarak dışarı çıktı.

Ancak işe yaramadı. Komşusunun kapısında birinin durduğunu gördü. O kişi komşusuydu. Gitmeye hazır gibi giyinmesinden dolayı o olduğunu varsaymıştı. Ayrıca elinde anahtarlar vardı. Jisung'un yaşlarında gibi görünüyordu, kirli sarı renginde saçları vardı.

Jisung hızla yanından geçtiğinde adam kendine geldi. Jisung'un haberi olmadan yeni komşusu olan gence bakmaya başladı.

Çalıştığı markete girdi ve kasaya geçti. Yanında Changbin'i gördü, bir müşteriyle ilgileniyordu. Kolları böyleyken çok tatlı. Aklına bu düşüncelerini ortada bırakan bir şey gelmişti. Tabii ki dün gece komşusunun dairesinden gelen seslerdi. Hala duyduklarını atlatamamıştı.















Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

moans | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin