2.Dönem başlamıştı.Herkesin Ders durumu düşmüştü.Yani herkes ders konusunda birazcık zayıflamıştı.Öğretmenleri bu durumdan Şikâyetçiydi.Veliler bunun neden olduğunun üstünde baya bi durdular.Ama tatilden dolaymış.O sabah Elizabeth'in okulu vardı.Günlerden Pazartesiydi ve Elizabet'in en sevmediği ders vardı o gün."Türkçe".Nerdeyse tüm sınıf o dersi sevmiyordu.Ama girmek zorundaydılar.Neyse sonunda atlattılar Türkçe dersini.Charry'nin annesi Charry'nin yurduna gelmisti.Charry'nin annesi sınıfındaki Arkadaşlarına çikolatalı kek yapmıştı.Charry, lsabella ve Elizabeth'e kendi elleriyle kekini verdi.İkiside donakaldı.
-lsabella,acaba neden Charry bize kendi eliyle kek verdi.dedi Elizabeth.Bunun mutlaka mantıklı bir açıklaması vardır dedi.Tabi Elizabeth o kadar saf değildi ve bu yüzden onun verdiği keki yemedi.Kekin içine zehir koymuştu Charry.Henüz ne koyduğunu bulamamışlardı ama yinede işlerini tedbire aldılar.Sonuçta bu Charry'nin işleri n'olur n'olmaz dedi lsabella.Charry'nin verdiği keki yemediler . Charry'nin planı suya düştü.Charry de büyük bir hayal kırıklığına uğradı.Bu keki annesine verdi.Annesi de bu kekleri Charry'nin başka arkadaşlarına verdi.Yani o arkadaşları zehirlenmiş oldu.Charry'nin başı büyük bir belaya girmışti.Annesi Charry'e baktı.Charry kendini çok mahçup bir hissetdi.Ne yapıcağını şaşırdı.Annesi Charry'e sordu:
-Bunu sen mi yaptın Charry.dedi.Charry:
-Eeee... Dedi uzun bir süre ve o ortamdan uzaklaştı.Annesi Charry'nin peşinden koşru ama o çok hızlı koşuyordu.Ama sonuçta yurtta görüşeceklerdi.Arkadaşlarının Charry'ye olan güvenleri her geçen an azalıyordu.Ama Charry annesinin huyunu bildiği için akşam eve gelmedi.Annesi Evin içinde Charry'i arıyordu odalardadır diye.Ama odalarda da değildi. Annesi de Charry'nin huyunu biliyordu.Saklambaçı seven bir çocuktu.Annesi den saklandiğını düsündü annesi.Ama öyle de değildi.Annesi sokak sokak onu aradı.Telaşlanmaya başladı onu hiç bir yerde bulamayınca.Charry de okulda kalıyordu.Okulda annesinden saklanıyordu.Sonuçta annesi onu bulmayacak mı ? Boşuna kaçıyordu yani.Ama bu sefer gerçekten suçlu olduğunu biliyordu.Gerçi o hep suçlu ama suçlu olduğu zamanlar suçunu kabullenmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elizabeth
RastgeleElizabeth o sabah çok erken uyanmıştı.Çünkü o gün okulun ilk günüydü.Gece de hiç yatmamıştı.Annesi bu duruma çok şaşırdı.Neyse,artık annesi ve Elizabeth valizleri toplamışlardı.Elizabeth'in okulu yurt dışındaydı.Bu nedenle okul olduğu süreçte Elizab...