Vertrekken

24 2 0
                                    


*POV Milo*

"Raoul, kom je nest uit!" Ik storm zijn kamer in en trekn zijn deken van hem af. "Tyf op, ik heb een enorme kater." Ik lach. "Dan heb je pech, we gaan over 2 uur weg met de auto en zo te zien heb je nog niks ingepakt!" Ik zie Raoul verward om zich heen kijken. "inpakken? waar gaan we heen dan?" Rob loopt langs de kamer en heeft opgevangen wat Raoul vroeg. "Bro we gaan naar het strand!" "Omg dat was ik vergeten," Raoul zucht en stapt uit bed. "Opschieten!" roep ik en ik loop zijn kamer uit. Ik loop snel door de gang naar de keuken om wat te eten want ik heb HONGER! Dan loop ik bijna tegen Lotte op. "Oh sorry," zeg ik en ik voel dat ik rood wordt. Fuck. Ik denk dat Lotte het ziet want ze glimlacht. Oh ze heeft zulke mooie ogen. "Kan je het zien, tomaat?" Lotte grinnikt en ik wordt nog roder. "Sorry," zeg ik weer. "Maakt niet uit." Ze kijkt me nog een keer aan en dan loopt ze langs me naar de woonkamer. Juist. Dat was super cringe. Ik loop naar de keuken en maak een broodje brie (credits naar Noémi<3).

*POV Lotte*

Jemig dat was ongemakkelijk. Ik kijk in de spiegel om te kijken of ik erg rood ben. Dat valt wel mee, gelukkig. Dan voel ik krampen in mijn onderbuik. Shit waarom nu?! We gaan bijna weg! Ik ren naar men badkamer en pak een pakje maandverband.  

*een tijdje later*

Ik app Sophie:

Uzelf: Heeyy soof, ben je er al bijna? trouwens echt kut ik ben net ongesteld:(

Sophiee<3: Ja ik stap bijna op m'n scooter. Echt kut voor je:(

Uzelf: I knowww, tot zoo

Sophiee<3: Tot zo lottieee



JAAA het eerste deel!! Ik weet dat het niet heel lang is, sorryyy. Hoop dat jullie het leuk vinden!

In de zonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu