Verkocht

18 0 0
                                    

*POV Robbie*

Dit schuurtje is perfect! Ik hoor een auto aankomen en loop het schuurtje uit. Het is de eigenaar van het schuurtje. "Hallo," zeg ik en ik schud zijn hand. "Robbie van de Graaf." Nors schudt hij mijn hand. "Gerard de Leeuw." "Mooi schuurtje dit! Laten we meteen ter zake komen. Ik wil dit schuurtje voor 200 euro kopen." Gerard de Leeuw schudt zijn hoofd. "Dit schuurtje wordt niet verkocht voor minder dan 250 euro." Ik moet nadenken. Wat hééft deze man?! Ik knik. "Oké, dan bied ik 250 euro." HIj steekt zijn hand uit en ik schudt hem. "Verkocht." Hij geeft me een paar papieren die bij het schuurtje horen. Dan stapt hij in zijn auto en scheurt weg. 


*POV Lotte*

De voordeur gaat open. Ik kijk op en Robbie stapt naar binnen. "Waar ben jij geweest dan?" vraag ik. Hij wordt rood. "Ik ging even een wandeling maken." Meer zegt hij niet en hij gaat de trap op, naar boven.   

*POV Milo*

Robbie loopt naar boven. Ik en Lotte kijken elkaar vragend aan. "Wat doet hij mysterieus, heeft hij iets voor een video geregeld ofzo? Ik dacht dat we deze week even geen video's gingen maken!" zegt Lotte. Ik haal mijn schouders op. "Er is nu een voetbal wedstrijd op tv, Feyenoord tegen psv, die ga ik even kijken," zeg ik en ik ga op de bank zitten. Lotte komt ook op de bank zitten en nestelt zich tegen me aan. Ik streel haar over haar rug en merk dat ze in slaap valt. Haar shirt zit zo dat ik recht naar binnen kan kijken. Ze heeft nog geen bh aan. Daar streel ik haar ook even en Lotte kreunt in haar slaap. De andere jongens kijken op en snel trek ik mijn hand weg. Ik doe de tv aan en zet de goede zender op. Het is 2-0 voor Feyenoord. 

De wedstrijd is afgelopen, op het laatste moment scoorde psv nog een puntje en de eindstand is 5-4 voor psv. Lotte wordt wakker. Ze kijkt me slaperig aan. Ik geef haar een kusje. "Oelala!" zegt Koen. Ik kijk hem verlegen aan. Lotte staat op en steekt haar hand naar me uit. Ik pak hem vast en ze trekt me omhoog. "Kom mee," zegt ze en ze trekt me mee naar boven. We lopen mijn kamer in en ze gaat op het bed zitten. "Doe je kleding maar uit, dan ben je mooier," zegt ze, en ze trekt aan mijn shirt. Ik val boven op haar en ze kreunt van de pijn. "Dat geluid wil ik zo ook horen," zeg ik en ik trek mijn kleding uit. Dan is het haar beurt. Ze trekt alles uit.

Even later liggen we te zweten in het bed. "Dat was fantastisch," zegt Lotte. Het voelt alsof mijn lippen op elkaar geplakt zijn met seconde lijm dus ik knik maar. Dan wordt er geklopt op de deur.


Speciaal voor Thirza geen details:)

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 10 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

In de zonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu