Part 12

301 34 32
                                    

های♥️

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ن/ت:زۆر ماندوو بووم یەکسەر چووم بۆ سەرەوە.

{لادانی کات دوای مانگێک}

ن/ت:نازانم چیتان بۆ باس بکەم مامۆستا جۆنگووک ئەوەندە ماگەی لای ئێمە بوە بە مامۆستا، زۆر سەیر ڕەفرتار دەکا تەنانەت لونا شوێنەواریشی دیار نەماوە ماوەیەک پێش ئێستا دایک و باوکی هاتن بۆ پۆلەکەی ئێمە ئەوانیش مامۆستا جۆنگووکیان بیبی شۆک بوون مامۆستا دووبارە ئەوانی بردە دەرەوە نازانم ئەوانیش ئێستا دیار نەماووون،ئێستا بەڕێگاوەم بۆ قوتابخانە.

(دوای کەمێک، ن/ت گەیشتە قوتابخانە)

ن/ت: سڵاو

مینا:سڵاو لەتۆش.

ن/ت:هیچ برۆکەیەکتان دانەنا...؟؟

لینا:با من  بیرۆکەیەکم هەیە باڵام ن/ت تەنها تۆ دەبێت بیکەی.

ن/ت:بۆ بەتەنها من.

مینا:پێویستە نابێت هەرسێکمان بین.

ن/ت:بیرۆکەکەت چیە...؟؟

لینا:سەیر کە ن/ت تۆ دەبێت چاودێری مامۆستا جۆنگووک بکەی بە هەرشێوەیەک بێ دەبێت چاودێری بکەیت.

ن/ت: کەی چاودێری بکەم...؟!

لینا:ئەو کاتەی دەرس تەواو بوو دەبێت چاودێری بکەیت.

ن/ت:هەتا دەرسی کۆتایی...؟؟

لینا:نەخێر ن/ت سەیرکە ئێستا کە مامۆستا جۆنگووک هاتە سەرمان وانەکەی ووتەوە کە ڕۆشتە دەرەوە چاودێری بکە.

ن/ت:باشە وادەکەم.

(لادانی کات)

ن/ت:*ئێستا مامۆستا جۆنگووکمان لەسەرە تەنها ١٠ خولەک ماوە بۆ زەنگی چوونە دەرەوە دەبێت چاودێری بکەم.

(دوای ١٠ خولەک زەنگی چونە دەرەوە لێیدا)

ن/ت:  زەنگ لێیدا نەفرەت ئەشترسم،سیرم کرد ڕۆشتە دەرەوە ڕۆشتم لەدوای بەنهێنی، ویستی بچێتە ژورەکەی خۆی بەڵام پیاوێک هات بۆلای شتێکی پێووت نەمتوانی گوێم لێی بێت مامۆستا جۆنگووک کەمێک پێکەنی  بەڵای ئیدارەکە ڕۆشتە.دەرەوە منیش ویستم بچم بەڵام بینیم سەرکەوتە سەیارەیەکی ڕەش، بیرم کردەوە تەکسیەک بگرم بەڵام بوە شێوەیە نابێت ئێستا بمبینێ یەکسەر ئەمناسێتەوە، ڕۆشتمەوە سەرەوە،بۆلای میناو لینا هەموو شتێکم بۆ باس کردن.

مینا:واتا سەرکوتە سەیارەیەکی ڕەش..؟؟!!

ن/ت:بەڵێ ویستم تەکسیەک بگرم بەڵام بەو جلوبەرگەوە نابێت.

لینا:ڕاست دەکەی ن/ت بەو جلوبرگەوە یەکسەر ئەتناسێتەوە.

مینا: بیرۆکەیەشکەم هەیە.

مامۆستاکەم مافیا بوو("جیۆن جۆنگکووک")تەواو بوە✔️✔️Where stories live. Discover now