chapter one

6 2 0
                                    

کچە بچووکەکە دووبارە بەناو دەریایەک لە قوتابیانی  ئەکادیمیاکەی هەنگاوی دەنا هەتاوەکوو قوڵتر دەڕۆیشتە ناوەوە
سەیرکردنە پیس و بێزارکەرەکان زیاتر دەبوون . کچەکە      گرتنەکەی لەسەر جانتاکەی توندتر کرد کاتێک گوێی لە ناوی    خۆی بوو لەسەر  لێوی قوتابیەکان.
هەرچۆنێک بێت گەیشتە پۆلەکەی و ویستی لەسەر شوێنی خۆی دابنیشێت بەڵام کورسی و مێزەکەی هەمووی ڕستەی ناشرینی لەسەر نوسرابوو

گەمژە" . "لاواز" . "جوانی ئاقڵی ناکڕێت." . "بمرە" .
" کێ گرینگی بە تۆ دەدات. " .
" تۆ لەجنۆکە دەچیت بەو پێستە سپیەتەوە "
" خۆت بکوژە" . " چاو گەورەی ناشرین. " . "قەحبە"

هەموو ئەمانه و زۆری تریش لەسەر مێزەکەی نووسرابوون.
کچەکە بەبێ هەستی سەیری شتەکانی کرد و دەستی لەسەر کورسیەکە دانا بۆ ئەوەی بزانێت کە چەسپی پێوەیە خۆشبەختانە پێوەی نەبوو و لەسەر کورسیەکه دانیشت.

دوای بەنزیکەی دوو خولەک هەستی بەشتێک کرد کەبەر پشتی کەووت.

" واو سەیربکەن کێ لێرەیە. .‼" کوڕی یەکەم  ووتی پارچەیەک وەرەقەی تری کێشا بە
کچەکەدا.

" یا دەبینم . ئەو قژ پەمەییە جنۆکەیە." کچێکی قژ زەرد  ووتی وخۆی هەڵواسی بەسەر شانی کوڕەکه.

" هەر بەڕاستی تۆ شایەنی مردنیـت.‼" کوڕێکی قژ زەرد بە کچەکەی ووت.

و هەموویان ویستیان لەکچەکە بدەن بەڵام مامۆستا هاتە ژوورەوە.

" بەیانیتان باش قوتابیەکان، تکایە هەمووتان بۆ جێگەی خۆتان"
مامۆستاکە ووتی و هەموو قوتابیەکان دانیشتن.
لەشوێنی خۆیاندا. و کچەک سەیری درەوەی کرد لە ڕێگەی پەنجەرکەوە و کەوتە جیهانی خەیاڵ

٭٭

لەڕوانگەی کچەکەوە]

وەکوو دەیبینیت ئەمە ئەکادیمیاکەمە ، لێرە هەمووان ڕقیان لێمە و گێچەڵم پێدەکەن لەسەرەتادا وانەبوو بەڵام دوای کەمێک شتەکان گۆڕان.
وەرە با دوژمنەکانم ئۆو داوی لێبوردن دەکەم هاوپۆلەکانمت پێبناسێنم.

کوڕی یەکەم کە  وەرەقەکەی بۆ هەڵدام کیبا'ـیە. لوتبەرز و خۆ بەگەورە زانە.

کچە قژ زەردەکه ئینۆ. هاوڕێی نزیکی  کیبایە و پێشتر هاوڕێم بوو. کچێکی خراپ و لوتبەرزە و دەتوانم بڵێم کە لەگەڵ هەمووان وایە تەنها بیری لای کابووسی شەوانمە

Into a new pathWhere stories live. Discover now